نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Man in the High Castle اعلام شد؛ انتشار ویدیو افتتاحیه فصل جدید

شبکه آمازون با انتشار ویدیویی از افتتاحیه فصل چهارم و پایانی سریال The Man in the High Castle، زمان انتشار آن را رسما تایید و اعلام کرد.

سال گذشته و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، سرویس استریم آمازون از تمدید سریال The Man in the High Castle (مردی در قلعه‌ی بلند) برای فصل چهارم خبر داد و در اسفند گذشته نیز اولین تریلر فصل چهارم این سریال منتشر و اعلام شد که فصل چهارم قرار فصل پایانی آن باشد.  حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فصل پایانی سریال The Man in the High Castle منتشر شده که تاریخ انتشار آن را اعلام می‌کند. در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019، آمازون اولین ویدیو رسمی فصل چهارم این سریال را منتشر کرد که در پایان ویدیو مشخص شد که فصل چهارم سریال The Man in the High Castle قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) از آمازون پرایم منتشر شود.

ادامه این مطلب ممکن است پایان فصل سوم سریال The Man in the High Castle را برای شما فاش کند.

در اولین ویدیو رسمی فصل پایانی سریال The Man in the High Castle شاهد افتتاحیه آن هستیم که در واقع از لحظه به پایان رسیدن فصل سوم آغاز می‌شود و سرانجام اتفاقی را که برای جولیانا کرین رخ داد، مشاهده می‌کنیم و متوجه می‌شویم که او به این دنیا سفر کرده و حال با نسخه متفاوتی از جان اسمیت مواجه شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

الکسا داوالس، روفس سوئل، جیسون اومارا، جوئل دی لا فونته، دی‌جی کوالز، کری هیرویوکی تاگاوا، فرانسس ترنر، کله بنت و ریچ تینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Man in the High Castle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فیلیپ کی. دیک است. طبق خلاصه داستان، فصل پایانی داستان جنگ و انقلاب را به تصویر خواهد کشید. مقاومت براساس دیدگاه‌های جولیانا کرین برای یک جهان بهتر، به یک شورش کامل تبدیل می‌شود. یک جنبش جدید به‌نام بلک نیز برای مبارزه با نیروهای نازیسم و امپریالیسم ظاهر می‌شود. در همین حال تاکشی کیدو در میانه خدمت به کشور خود و بازگشت به خانواده‌اش قرار گرفته و جان اسمیت نیز به‌دنبال استفاده از پورتال‌ها برای گسترش نازی‌ها در دنیای دیگر است.


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده