// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

آپدیت بزرگ Ghost Recon: Wildlands حالت Mercenaries را به بازی اضافه می‌کند

به‌تازگی آپدیت بزرگی برای بازی Ghost Recon: Wildlands منتشر شده است که حالت Mercenaries را به بازی اضافه می‌کند.

در پاییز، بازی Ghost Recon: Breakpoint عرضه می‌شود و یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر سری Ghost Recon، به‌تازگی آپدیت بزرگی را برای بازی Ghost Recon: Wildlands منتشر کرده است تا آخرین محتوایی باشد که کاربران قبل از عرضه بریک‌پوینت به آن دسترسی پیدا می‌کنند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌روزرسانی بزرگ گوست ریکان: وایلندلندز حالت Mercenaries را به بازی اضافه می‌کند که به‌صورت PvPvE است و شباهت زیادی به بتل رویال دارد. یوبیسافت در وبسایت رسمی بازی اعلام کرده است: 

با عرضه گوست ریکان: بریک‌پوینت در اکتبر (مهر ماه) ما می‌خواهیم به‌عنوان تشکر، آخرین محتوای Ghost Recon: Wildlands را عرضه کنیم. ما خوشحالیم که ازاین‌طریق و قبل از عرضه جدیدترین نسخه بازی، می‌توانیم مورد جدید و متفاوتی را در دسترس کاربران خود قرار بدهیم.

حالت هشت نفره Mercenaries دارای سه فاز ریکان، هلیکوپتر دیپلویمنت و اکسترکشن است. در اینجا بازیکنان باید برای به‌دست آوردن اطلاعات و موارد مختلف با یدیگر رقابت کنند و دراین‌میان با بازیکنان و هوش مصنوعی مبارزه خواهید کرد. در فاز اول بازیکنان بدون هیچ سلاح و ابزاری در جهان بازی قرار می‌گیرند و باید تجهیزات مختلفی را پیدا کنند. همچنین برای رسیدن به فاز دوم، باید سه فرستنده رادیویی را فعال کنید. همزمان با فعال کردن فرستنده‌های رادیویی، علامت‌های مخصوص‌به اینتل‌ها را مشاهده می‌کنید که با قرار گرفتن در آن‌ها، پِرک‌های مختلفی برای شما آزاد می‌شود. برای مثال بعضی از پرک‌ها برای مدت زمان کوتاهی محل سایر بازیکنان را نشان می‌دهد یا یکی دیگر از پرک‌ها محل وسایل نقلیه را برای شما مشخص می‌کند. دراین‌میان اشاره کنم که اگر بمیرید، پیشرفت شما در انجام مأموریتی که دارید از بین نمی‌رود، اما تمامی تجهیزات و سلاح‌های خود را از دست می‌دهید.

با فعال شدن فرستنده‌ها توسط یکی از هشت بازیکن، وارد فاز دوم می‌شویم. زمانی‌که وارد فاز هلیکوپتر دیپلویمنت می‌شوید، تنها بازیکنی که فرستنده‌ها را فعال کرده است، محل دقیق فرود هلیکوپتر را مشاهده می‌کند. این در حالی است که هفت بازیکن دیگر زمانی به موقعیت دسترسی پیدا می‌کنند که هلیکوپتر مورد نظر فرود آمده باشد. خارج شدن ازطریق هلیکوپتر، نیازمند پر شدن نوار مخصوصی است که دارای پنج بخش مختلف است. یکی از این بخش‌ها به فرستنده‌ها مربوط می‌شود. ازاین‌رو می‌توانید به‌سراغ فعال کردن آن‌ها بروید (اگر فعال نکرده‌اید) یا اینکه به‌محل مورد نظر بروید و سایر بازیکنان را به‌چالش بکشید. 

به‌عبارتی پس از فرود آمدن هلیکوپتر روی زمین، فاز سوم آغاز می‌شود. هر هشت بازیکن می‌توانند با قرار گیری در محیط مشخص شده در اطراف هلیکوپتر، نوار پیش‌نیاز برای ورود به هلیکوپتر را پر کنند. البته این نکته را بگویم که تنها یک نفر باید در این محیط قرار داشته باشد. ازاین‌رو شاهد اکشن سرعتی و نبردهایی میان بازیکنان خوهیم بود. اولین شخصی که بتواند پنج بخش را پر کند، برنده‌ی بازی خواهد بود. در انتها مشخص شده است که هفت جایزه برای حالت Mercenaries درنظر گرفته شده است که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

  • تمام کردن یک بازی -- Lone Wolf کاستوم
  • برد در یک بازی -- Mercenary Patch
  • برد در دو بازی -- Mercenary Pants
  • برد در پنج بازی -- Mercenary Heavy Vest
  • برد در ۱۰ بازی -- Jacket Army Mercenary
  • برد در ۱۵ بازی -- Mercenary Heavy Vest with Shoulder Pads
  • برد در ۲۵ بازی -- Mercenary Backpack


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده