// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

خالق Spawn اعلام کرده که این شخصیت در Mortal Kombat 11 باید خشن و قدرتمند باشد

در گفت‌وگوی اخیر تاد مک‌فرلین، خالق شخصیت کمیک بوکی اسپاون، وی به نحوه ملاقات خود با استودیو ندررلم و حضور این شخصیت در Mortal Kombat 11 صحبت کرده است. 

اسپاون (Spawn) نام یک شخصیت کمیک بوکی قدیمی است که هوادارهای مخصوص‌به خودش را دارد و یک ابرقهرمان بسیار قوی به‌حساب می‌آید. طبق جدیدترین اخبار بازی، تاد مک‌فرلین، خالق اسپاون، در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو در مورد حضور اسپاون در بازی Mortal Kombat 11 سخن گفته است که در قالب یک بسته الحاقی عرضه می‌شود.

وی در صحبت‌های خود به استودیو ندررلم (Netherrealm Studios) اشاره کرده است که چگونه سراغ وی آمدند و به او پیشنهاد حضور اسپاون در مورتال کامبت 11 را دادند. آن‌ها می‌خواستند تا این شخصیت محبوب، به‌عنوان یک مبارز در بازی حضور داشته باشد و تاد مک‌فرلین هم مایل به این همکاری بود، اما برای حضور وی باید یک سری موارد از سوی ندررلم رعایت می‌شد.

شرط درنظر گرفته شده توسط خالق اسپاون این بود که وی باید قوی‌تر، خشن‌تر و دیوانه‌تر از سایر کاراکترهای Mortal Kombat 11 باشد. دلیل وی هم این بوده است که تازه‌واردها، بتوانند شخصیت اسپاون را انتخاب کرده و با اون بازی کنند. همچنین هواداران اسپاون هم به‌خاطر قدرت زیاد و مهارت‌هایی که دارد، جذب بازی می‌شوند. ازاین‌رو استودیو ندررلم با خواسته وی موافقت کرد و او را از جزئیات طراحی اسپاون باخبر می‌کند.

بااین‌تفاسیر تاد مک‌فرلین اطلاعات بیشتری را از این شخصیت منتشر نکرد، اما به‌نظر می‌رسد از طراحی استودیو ندررلم راضی است. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند ویدیو صحبت‌های تاد مک‌فرلین را تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده