// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

زمان بارگذاری Crash Team Racing Nitro-Fueled روی نینتندو سوییچ کاهش یافت

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای نسخه نینتندو سوییچ بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر شده است که زمان بارگذاری بازی را کاهش داده است.

Crash Team Racing Nitro-Fueled را می‌توان یکی از بازی‌های موفق کارتینگ دانست که خاطرات هواداران قدیمی را زنده کرده است. بااین‌حال نسخه نینتندو سوییچ بازی یک مشکل بسیار بزرگ داشت که آن هم مدت زمان زیاد بارگذاری مسابقات داخل بازی بود. در ادامه استودیو بیناکس (Beenox)، سازنده بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled، وعده داده بود که ازطریق یک آپدیت این مشکل را رفع خواهد کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌روزرسانی حالت Boost در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته است و در این آپدیت، شاهد کاهش ۱۰ الی ۱۵ ثانیه‌ای زمان بارگذاری در Crash Team Racing Nitro-Fueled هستیم. کاربران نینتندو سوییچ هم‌اکنون می‌توانند به‌روزرسانی 1.05 را دانلود کنند. در حالت عادی، شروع هر مسابقه تقریبا ۴۰ ثانیه طول می‌کشید که به‌لطف آپدیت ذکر شده، این مدت زمان به ۲۶ الی ۲۷ ثانیه کاهش پیدا کرده است. 

درواقع آپدیت‌های Boost، به‌روزرسانی‌هایی هستند که زمان بارگذاری بازی‌های نینتندو سوییچ را کاهش می‌دهند. در گذشته هم شاهد آپدیت‌های مشابهی برای بازی‌هایی نظیر The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Odyssey بوده‌ایم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده