نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

عبور فروش بازی Tekken 7 از مرز ۴ میلیون نسخه

طبق اعلام باندای نامکو، فروش بازی Tekken 7 اخیرا از چهار میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است. 

سری Tekken یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای است که تا امروز هفت نسخه اصلی و شماره‌دار از آن منتشر شده‌اند. طبق جدید‌ترین اخبار بازی و بر اساس اعلام باندای نامکو، فروش بازی Tekken 7 که جدید‌ترین نسخه این مجموعه به‌حساب می‌آید، از مرز چهار میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است. 

بازی Tekken 7 اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای دستگاه‌های آرکید در کشور ژاپن منتشر شد و دو سال بعدی یعنی در سال ۲۰۱۷ هم شاهد انتشار جهانی آن روی پی‌سی و کنسول‌ها بودیم. از آن زمان تا به امروز تکن 7 یک بازی پرطرفدار است و کاربران زیادی در حال تجربه آن هستند و البته انتشار DLC‌های مختلف و پشتیبانی سازندگان از بازی هم در افزایش تعداد کاربران آن بی‌تاثیر نیست. Tekken 7 همچنین قرار است در مسابقات EVO 2019 هم حضور داشته باشد و از حیث بیش‌ترین شرکت‌کننده در مسابقات، رتبه سوم را در بین بازی‌های حاضر در این رویداد دارد. 

همچنین انتظار می‌رود در جریان EVO 2019، شاهد ارائه اطلاعات جدیدی از برنامه‌های سازندگان برای آینده تکن ۷ و کلا این مجموعه باشیم. تکن ۷ در حال حاضر ۴۵ شخصیت قابل‌بازی دارد که شاید در این رویداد کاراکتر‌های جدیدی هم برای آن معرفی شوند. به‌علاوه با نزدیک شدن به اواخر نسل هشتم، شاید سازندگان از برنامه‌های خود برای نسل بعدی کنسول‌ها هم رونمایی کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده