// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Traffix؛ کنترل جریان ترافیک

بازی Traffix با داشتن ویژگی‌های مینیمالیستی جذاب وظیفه کنترل چراغ‌های راهنمایی سطح شهر و کنترل ترافیک را به شما محول می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Traffix را می‌توانید روزها تجربه کنید و با ویژگی‌های ساده‌اش سرگرم شوید. این بازی اندروید را استودیو InfinityGames.io در سبک شبیه‌ساز عرضه کرده است و می‌توانید به‌صورت آفلاین تبدیل به یک مامور راهنمایی و رانندگی شوید. وظیفه شما بسیار ساده است و تنها باید چراغ راهنمایی را طوری کنترل کنید که ماشین‌ها به همدیگر برخورد نکنند.

علاقه‌مندان به آثار مینیمالیستی می‌توانند به سراغ بازی Traffix بروند و لحظاتی شاد و چالش برانگیز را تجربه کنند. قانون بازی ساده و واضح است و نباید بگذارید که اتومبیل‌هایی که از جاده‌ها عبور می‌کنند، به هم‌دیگر برخورد کنند. هر مرحله از بازی از تعدادی جاده تشکیل شده است که ماشین‌ها به‌صورت ممتد در حال عبور از آن‌ها هستند. این ماشین‌ها با رنگ مشکی دیده می‌شوند و حرکتی ثابت دارند. ماشین‌هایی که شما باید با استفاده از چراغ راهنما آن‌ها را کنترل کنید، به رنگ سفید هستند و با یک فاصله زمانی نسبت به‌هم حرکت می‌کنند. بازی تماما روی المان‌های مینیمالیستی طراحی شده است و گیم‌پلی بازی هم در این فضا دیدنی و چشم‌نواز است. چراغ‌های راهنمای دارای سه حالت قرمز، زرد و سبز است و با توجه به وضعیت بزرگراه‌ها و تعدد ماشین‌ها باید از آن‌ها استفاده کنید. Traffix قطعا یکی از بهترین بازی های اندروید است و می‌توانید در اوقات فراغت خود به یک مامور راهنمایی و رانندگی تبدیل شوید. شهرهای بزرگ و متنوعی در بازی وجود دارد که حتی نام‌ آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. از شانگهای و لندن گرفته تا جاده‌های شلوغ مسکو از جمله آن‌ها است و جاده‌ها شباهت بسیاری به این شهرها دارند. وسایل نقلیه بازی هم تنوع بالایی دارد و حتی شاهد هواپیماهای غول‌پیکر در بازی هستیم.

Traffix

بازی Traffix از سطوح فریبنده‌ای تشکیل شده است که نیاز به تمرکز بالا دارد و باید به سرعت ماشین‌های در حال حرکت توجه کنید. البته با چندین بار تجربه می‌توانید به این وضعیت عادت کنید و ناخداگاه چراغ‌ها را در زمان مقرر روشن کنید. چراغ راهنما در حالت عادی روی وضعیت قرمز قرار دارد و بدین معنی است که هیچ ماشین سفیدی اجازه عبور ندارد. چراغ زرد تنها یک ماشین را از خود عبور می‌دهد و پس از آن به‌صورت خودکار به رنگ قرمز درمی‌آید. چراغ قرمز هم اجازه عبور هیچ ماشینی را نخواهد داد. با تنظیم درست می‌توانید به موقع از این چراغ‌ها استفاده کنید و اجازه هیچ‌گونه تصادفی را در بازی ندهید.

بازی Traffix بهترین ویژگی‌های یک اثر مینیمال را در خودش دارد و فراتر از یک سرگرمی صرف در اوقات فراغت محسوب می‌شود

امتیاز شما برحسب میزان آرامش جاده‌ها در بازی Traffix محاسبه می‌شود و اگر موفق شوید اعصاب رانندگان را حفظ کنید و در جاده‌ها تصادفی روی ندهد، سه‌ستاره هر مرحله به شما اعطا می‌شود. عصبانیت رانندگان برحسب میزان انتظار آن‌ها در پشت چراغ قرمز سنجیده می‌شود و علامتی شبیه ساعت روی آن‌ها ظاهر می‌شود که نشان از وضعیت خطرناک آن‌ها است. پس بهتر است که در اولین فرصت آن‌ها را راهی کنید و اجازه ندهید که ماشین‌ها پشت چراغ قرمز تلنبار شوند. به همین خاطر تمرکز در بازی اهمیت بالایی دارد و این روند رفته رفته سخت‌تر می‌شود. این روند بدین خاطر است که ابتدا تنها یک چراغ به شما داده شده است و به‌نظر کار ساده‌ای به‌نظر می‌رسد؛ اما رفته رفته این تعداد بالا می‌رود و چالشی سخت در انتظار شما است.

Traffix

در بخش Chaos Mode یک چالش اساسی را تجربه می‌کنید و جاده‌ای پر از ماشین‌ها و کامیون‌ها در انتظار شما است

با اتمام هر مرحله از بازی Traffix حالت هرج و مرج برای شما فعال می‌شود و می‌توانید چالشی بی‌نهایت را در بازی تجربه کنید. در این بخش نه‌تنها ماشین‌های بیش‌تری را می‌بینیم، بلکه سرعت و تعداد چراغ‌ها هم بیش‌تر شده است تا گیمرهایی که به‌دنبال دردسر بیش‌تر و هیجانی‌تر هستند به خواسته خود برسند. این بخش از بازی استرس بسیار زیادی دارد و با صدم ثانیه‌ای اشتباه کل وضعیت جاده‌ها بهم می‌ریزد. تقریبا می‌توان گفت با یک تصادف همه چیز را از دست می‌دهید و بازی دارای یک حالت یا همه یا هیچ چیز است. دلیل این موضوع هم مشخص است و اگر تصادفی روی دهد چون ماشین‌ها مدام در حال حرکت هستند، تصادفات بعدی اجتناب ناپذیرند و پس از چند ثانیه کلا می‌بازید. در بالای صفحه تعداد موردنیاز ماشین‌هایی که باید سالم در جاده قرار بگیرند آمده است و حتی میزان تصادفات مجاز هم در پایین آن دیده می‌شود.

بازی Traffix در عین سادگی و مینیمالیستی بسیار سرگرم‌کننده است و می‌توانید چالش‌های ناب بازی را در دو حالت ساده و هرج و مرج تجربه کنید. خلاقیت سازندگان در طراحی جاده‌ها عالی است و می‌تواند تمرکز حواس شما را بالا ببرد. ارزش تکرار بازی بسیار بالاست و حالت‌های مختلف را می‌توانید در جاده‌ای مشابه تکرار کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Traffix


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده