نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تصویر جدید بازی Cyberpunk 2077 موتورسیکلت شخصیت V را نشان می‌دهد

حساب کاربری توییتر بازی Cyberpunk 2077 تصویر جدیدی را منتشر کرد که در آن شخصیت V در کنار موتورسیکلت جدیدش ایستاده. موتورسیکلتی که یادآور انیمه‌ی مشهور Akira است.

در طی روزهای گذشته، اخبار زیادی پیرامون بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده که اطلاعات مهمی از بازی در اختیار طرفداران قرار گرفته است. اکانت توییتر این بازی مدت زیادی است که به انتشار محتوای جدید درباره آن می‌پردازد و هم‌اکنون نیز این اکانت با انتشار یک تصویر جدید از بازی خبرساز شده است.

تصویر جدیدی که از بازی منتشر شده، نسخه‌ی مذکر شخصیت V را نشان می‌دهد که پشت به دوربین ایستاده و به شهر نایت‌سیتی خیره شده است. موتور سیکلت Yaiba Kusanagi را می‌توان در وسط تصویر مشاهده کرد. عبارت Yaiba در زبان انگلیسی به معنای تیغه و Kusanagi به معنای شمشیر است. این تصویر در نگاه اول همه را به یاد انیمه‌ی آکیرا (Akira) می‌اندازد. یکی از آثاری که معمولا بازی‌ها و فیلم‌هایی که با حال و هوای سایبرپانک ساخته می‌شوند، از آن الهام بسیاری می‌گیرند. بدون شک هدف سازندگان Cyberpunk 2077 نیز از انتشار این عکس این بوده که طرفداران را به یاد خاطرات قدیمی و دوران انیمه‌های کلاسیک آینده‌نگرانه بیندازند.

Cyberpunk 2077

در هر صورت می‌دانیم که این موتور سیکلت پیشرفته درطول گیم‌پلی بازی قابل استفاده است و شما می‌توانید از آن برای جابه‌جایی در شهر نایت سیتی استفاده کنید. بازی سایبرپانک 2077 در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (مصادف با ۲۷ فروردین سال ۱۳۹۹) برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی V و موتورسیکلت جدیدش چیست؟‌ آیا برای راندن آن هیجان‌زده هستید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده