// شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

خبر جدیدی در مورد بازی Dragon Quest در راه است

طبق اعلام وب‌سایت ژاپنی Ryokutya2089، در جشنواره‌ی تابستانی دراگون کوئست خبر جدیدی در مورد این مجموعه منتشر خواهد شد. آیا باید منتظر نسخه‌ی جدید این بازی محبوب باشیم؟

این روزها اوضاع حسابی وفق مراد هواداران مجموعه‌ی Dragon Quest است. از عرضه‌ی جهانی بازی Dragon Quest Builders 2 برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ گرفته که نوید بخش عرضه‌ی اسپین‌آف‌های بیشتری از این مجموعه در خارج از ژاپن است،  تا خبر از بازسازی نسخه نهم این بازی نقش آفرینی پرطرفدار برای نینتندو سوییچ و حتی حضور شخصیت‌های این مجموعه در بازی Super Smash Bros Ultimate. اما انگار قرار است اوضاع از این هم بهتر شود.

وب‌سایت ژاپنی Ryokutya2089 اعلام کرده طی جشنواره‌ی تابستانی دراگون کوئست که روز سوم آگوست در محل Ariake TFT Hall واقع در توکیوی ژاپن برگزار خواهد شد، شاهد یک رونمایی جدید از این مجموعه خواهیم بود. البته این سایت دقیقا مشخص نکرده که این رونمایی قرار است شامل چه محتوای تازه‌ای باشد و صرفا اعلام کرده این خبر مربوط‌ به شخصیت «اِریک» از بازی Dragon Quest XI خواهد بود. در هر صورت چه این خبر مرتبط با ساخت یک اسپین‌آف از مجموعه بوده یا به ارائه‌ی محتوای جدیدی برای دراگون کوئست XI، یا هر چیز دیگری اشاره داشته باشد باز هم نوید بخش اتفاقی خوشایند برای هواداران مجموعه است. ما نیز در زومجی اخبار جدید مربوط‌ به این بازی را در اختیار شما قرار خواهیم داد؛ پس تا رسیدن اخبار جدید، زومجی را دنبال کرده و نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده