// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

تاریخ آغاز فصل اول جایزه بزرگ بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled مشخص شد

در جریان فصل اول جایزه بزرگ بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled، تاونا و تروفی گرل به بازی اضافه می‌شوند.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled تقریبا ۱۰ روز پیش در دسترس قرار گرفت و توانست نظرات خوب منتقدان و کاربران را به‌خود جذب کند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیو Beenox، به‌ترتیب ناشر و سازنده Crash Team Racing Nitro-Fueled، تاریخ انتشار اولین محتویات پس از عرضه‌ی بازی را اعلام کردند.

از فردا ۱۲ تیر ماه (سه جولای) فصل اول جایزه بزرگ (Grand Prix) بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled آغاز می‌شود. همچنین این فصل تا تاریخ ۶ مرداد ماه (۲۸ جولای) ادامه دارد. با آغاز رویداد ذکر شده، چالش‌های گرند پری به بازی اضافه می‌شود. بازیکنان با کامل کردن این چالش‌ها می‌توانند XP و پاداش‌های مختلفی را کسب کنند. در ادامه مشخص شده است ماشین‌ها، پوسته‌ها و آیتم‌های شخصی‌سازی جدیدی هم به بازی اضافه می‌شوند.

بااین‌حال مهم‌ترین محتوای فصل اول جایزه بزرگ این است که بازیکنان می‌توانند کاراکترهای جدیدی از جمله تاونا را آزاد کنند. همچنین تروفی گرل هم از دیگر کاراکترهایی است که در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود. از دیگر محتویات بازی هم می‌توان به نقشه‌ی Twilight Tour اشاره کرد که با حال‌وهوای مناطق خاورمیانه‌ای طراحی شده است. همچنین در طول مسابقه دادن در نقشه Twilight Tour، شاهد چرخش شب و روز در بازی هستیم.

در انتها مشخص شده است که در فصل بعدی، شاهد کاراکترهای Baby T و Baby Crash و در فصل بعد از آن هم شاهد Spyro the Dragon خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی محتویات فصل اول Grand Prix بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده