نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

رانندگی دنیل کریگ با Aston Martin V8 در لندن در ویدیوی جدید فیلم جیمز باند 25

به تازگی ویدیو و تصویری از حضور دنیل کریگ با ماشین Aston Martin V8 در لندن در پشت صحنه فیلم James Bond 25 منتشر شده است.

از ماه گذشته، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) در جامائیکا آغاز شد و در ادامه در استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا ادامه پیدا کرد که حواشی و اتفاقات زیادی نیز در آن رخ داد و مدتی پیش نیز ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم در جامائیکا منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری فیلم Bond 25 (باند ۲۵) به شهر لندن انتقال پیدا کرده است. به‌تازگی صفحه رسمی مجموعه 007 با انتشار ویدیو و تصویری اعلام کرد که دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند به پشت صحنه فیلمبرداری فیلم بازگشته که علاوه بر بازگشت کریگ، در این ویدیو و تصویر، شاهد بازگشت ماشین Aston Martin V8 (آستون مارتین وی۸) نیز هستیم که از زمان اکران فیلم The Living Daylights (روزهای روشن زندگی) در سال ۱۹۸۷ که تیموتی دالتون نقش جیمز باند را بر عهده داشت، شاهد حضور نسخه‌های مختلف این ماشین در فیلم‌های مجموعه فیلم James Bond بودیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در تصویر منتشر شده شاهد یک نمای کلی از دنیل کریگ در نقش جیمز باند با کت و شلوار رسمی هستیم که به نظر‌ می‌رسد که او سلامت کامل خود را به‌دست آورده و به پشت صحنه فیلمبرداری فیلم James Bond 25 بازگشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

James Bond 25

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم James Bond 25 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده دارد


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده