// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بسته الحاقی جدید Hearthstone با نام Saviors of Uldum معرفی شد

بسته الحاقی Saviors of Uldum بازی Hearthstone در تاریخ ۱۵ مرداد ماه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و دارای مکانیزم‌های جدیدی در گیم‌پلی است.

شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment) از زمان عرضه‌ی Hearthstone تا به امروز سعی کرده است با ارائه بسته الحاقی مختلفی، محتویات جدیدی را در دسترس کاربران قرار بدهد. آخرین بسته الحاقی که برای هارت استون عرضه شده است، Rise of Shadows بود که اولین بخش از یک اکسپنشن سه مرحله‌ای بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بلیزارد بسته الحاقی جدیدی را برای هارت استون معرفی کرده است که دومین بخش از اکسپنشن ذکر شده را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. درواقع سه بسته الحاقی یا اکسپنشن متفاوت که به یکدیگر متصل هستند.

همانند Rise of the Shadows، بسته الحاقی Saviors of Uldum هم دارای کاراکترهای آشنا و مکانیزم‌های جدید در گیم‌پلی است. در ادامه مشخص شده است که Saviors of Uldum در تاریخ ۱۵ مرداد ماه (۶ آگوست) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. از نظر داستانی وقایع این بسته الحاقی جدید پس از Rise of the Shadows اتفاق می‌افتد. پس از اینکه ریفام و League of EVIL از شهر شناور دلارن ساخته شدند، وارد صحرای آلدم می‌شوند. حال چهار عضو League of Explorers به نام‌های رنو جکسون، الیز استارسیکر، سر فینلی و برن برنزبرد باید جلوی نقشه‌ها و برنامه‌های شخصیت شرور ریفام را بگیرند.

بازیکنان قدیمی Hearthstone در جریان بسته الحاقی League of Explorers که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بودند، با چهار قهرمان معرفی‌شده، آشنا شده بودند. بسته الحاقی Saviors of Uldum دارای مکانیزم‌های جدیدی در گیم‌پلی است. اولین ویژگی که با آن آشنا می‌شوید، Reborn نام دارد. با این ویژگی مینیون‌هایی که از بین رفته‌اند، دوباره زنده می‌شوند و از نوار سلامتی‌شان تبدیل به اندازه‌ای می‌شود که در بار اول از بین رفته بودند.

در ادامه مشخص شده است که افسون Plague برای Priest، Shama، Warrior، Warlock و Rogue به میزان برابری در نبرد تاثیر گذار است. همچنین ماموریت‌ها (Quests) هم به بازی بر می‌گردند. این افسون‌های لجندری که تنها یک بار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، هدفی را برای دنبال کردن در دسترس‌تان قرار می‌دهند. زمانی‌که به هدف مورد نظر دست پیدا کنید، پاداش ارزشمندی را کسب خواهید کرد. سپس پاداش دریافت‌ شده به‌صورت خودکار در بازی فعال می‌شود. بلیزارد وعده داده است که بازیکنان مکانیزم‌های آشنای بیشتری را مشاهده خواهند کرد.

در انتها مشخص شده است که بسته الحاقی Saviors of Uldum دارای ۱۳۵ کارت مختلف است و اگر این بسته الحاقی را پیش‌خرید کنید، مزایا مختلفی را دریافت می‌کنید. قیمت این بسته الحاقی ۵۰ دلار است و با خرید آن ۵۰ پک کارت، کارت برگشت الیز استارسیکر و یک Golden Legendary را به‌صورت اتفاقی کسب می‌کنید. این درحالی است که مگا باندل بسته الحاقی ذکر شده ۸۰ دلار قیمت دارد و شامل ۸۰ پک کارت، صفحه نقاشی Elise Starseeker Druid و یک Golden Legendary است. همچنین اگر در ۹۰ روز اول عرضه Saviors of Uldum وارد بازی شوید، یک کارت ماموریت (نوع کارت به صورت اتفاقی انتخاب می‌شود) را دریافت می‌کنید.

البته اشاره کنم که بخش تک‌نفره Saviors of Uldum در ماه سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی بسته الحاقی Saviors of Uldum را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده