نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ساخت فصل چهارم و پایانی انیمه Attack on Titan تایید شد

با انتشار تیزری کوتاه، ساخت فصل چهارم انیمه Attack on Titan تایید و اعلام شد که فصل چهارم این انیمه قرار است فصل پایانی آن باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فصل چهارم انیمه Attack on Titan (حمله به تایتان) تایید و اعلام شده است. شرکت فانیمیشن (Funimation) اخیرا با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد که این انیمه سریالی محبوب قرار است در فصل چهارم به پایان برسد. به‌تازگی قسمت پایانی فصل سوم سریال Attack on Titan از شبکه Japanese NHK Entertainment منتشر شده و طبق تیزری که اخیرا فانیمیشن آن را منتشر کرده، پخش فصل پایانی آن قرار است از پاییز سال ۲۰۲۰ آغاز شود. در این تیزر که حاوی تصاویر زیادی نیز نیست، شاهد حضور یکی از شخصیت‌های مهم انیمه Attack on Titan در پشت میله‌های زندان هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل سوم انیمه Attack on Titan در دو بخش تولید و پخش نیمه اول فصل سوم در پاییز سال ۲۰۱۸ و پخش نیمه دوم فصل سوم در بهار امسال آغاز شده بود که اکنون پخش آن رسما به پایان رسیده است. قابل انتظار است که شاهد الگوی مشابه‌ای در فصل چهارم و پایانی انیمیشن Attack on Titan نیز باشیم که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت‌های آن در دسترس نیست. انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده