// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

قیمت سرویس استریم Playstation Vue برای دومین سال متوالی افزایش یافت

دووِین بنفیلد، مدیر کل پلی استیشن Vue، اعلام کرده است که به‌خاطر افزایش هزینه سالانه محتویات، هزینه‌ی اشتراک این سرویس استریم افزایش یافته است.

سال گذشته بود که قیمت اشتراک سرویس استریم شبکه‌های تلویزیونی سونی به نام Playstation Vue پنج دلار افزایش یافت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، برای دومین سال متوالی شاهد افزایش قیمت سرویس پلی استیشن Vue هستیم که یک بار دیگر پنج دلار افزایش پیدا کرده است.

کاربرانی که هم‌اکنون عضو این سرویس استریم هستند، نیازی نیست هزینه‌ی اضافی را برای مابقی ماه‌ها یا روزهای باقیمانده‌شان پرداخت کنند، اما اگر صورت حساب جدید تمدید حساب‌شان پس از تاریخ ۹ مرداد ماه (۳۱ جولای) باشد، آنگاه باید با هزینه‌ی جدید اشتراک خود را شارژ کنند. این در حالی است که کاربران تازه‌وارد، برای خرید اشتراک از هم‌اکنون باید سرویس پلی استیشن Vue را با قیمت بالاتری استفاده کنند.

دووِین بنفیلد، مدیر کل پلی استیشن Vue، در وبسایت پلی استیشن اعلام کرده است که دلیل این افزایش قیمت، افزایش هزینه سالانه محتویات در دسترس است. وی دراین‌باره می‌گوید:

ما به‌طور مداوم هر معامله را ارزیابی می‌کنیم تا مطمئن شویم محتوایی را که کاربران می‌خواهند فراهم کنیم. در این میان هزینه‌ی هر بسته را هم در نظر می‌گیریم.

بنفیلد در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که سونی همچنان به پشتیبانی از پلی استیشن Vue ادامه می‌دهد تا آن را به مسیر اصلی سرویس‌های استریم شبکه‌های تلویزیونی تبدیل کند. دراین‌میان اشاره کنم که سرویس Playstation Vue تنها در دسترس کاربران آمریکا است و با خرید اشتراک این سرویس، شبکه‌هایی نظیر اچ‌بی‌او، اف‌ایکس، ESPN، NFL Network و HGTV در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین جدا از موارد ذکر شده، ۶۵۰ شبکه محلی (باتوجه‌به محل زندگی کاربر) در دسترس قرار می‌گیرد.

حال پس از ارائه‌ی قیمت‌های جدید، بسته پایه ۵۰ دلار، سرویس کور ۵۵ دلار، سرویس الیت ۵۵ دلار و سرویس اولترا ۸۵ دلار است. قیمت تمامی پکیج‌ها، به‌صورت ماهیانه است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده