نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

آپدیت جدید بازی Crackdown 3 با محوریت لباس پرواز و سلاح‌های جدید منتشر شد

به‌لطف آپدیت رایگان Crackdown 3 که Flying High نام دارد، می‌توانید با لباس پروازی که به بازی اضافه می‌شود، مینی‌گیم‌ها و ابعاد جدیدی از گیم‌پلی بازی را تجربه کنید.

مدتی می‌شود که بازی Crackdown 3 منتشر شده و پس از سال‌های سال انتظار کشیدن، بالاخره هواداران این اثر توانستند بازی مورد انتظار خود را تجربه کنند. با توجه به گیم‌پلی بازی که بیشتر با محوریت چالش‌های و رقابت‌های آنلاین پایه‌ریزی شده است، بدیهی است که شاهد پشتیبانی احتمالا طولانی‌ مدت تیم سازنده‌ی بازی از اثر نام‌ مذکور باشیم و حالا در جریان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که آپدیت جدید و رایگان بازی با نام Flying High در دسترس بازیکنان اثر قرار گرفته است.

این آپدیت که همین الان هم می‌توانید آن را دریافت کنید، یک لباس پرواز به‌خصوص را در دسترس‌تان قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید در آسمان نقشه‌ی بازی پرواز کنید و در کنار کشف ابعادی تازه از گیم‌پلی بازی، چالش‌ها و مینی‌گیم‌های متنوعی را هم تجربه کنید. در کنار این لباس پرواز، آپدیت Flying High سلاح‌های جدیدی را به‌بازی می‌کند که با استفاده از عناصری مثل آتش، یخ و مواردی از این دست، به‌دشمنان آسیب می‌زند. نوعی جدید از نارنجک‌ها که مثل بمب‌های خوشه‌ای عمل می‌کنند و اضافه شدن توانایی فراخواندن نیروهای کمکی، از دیگر ویژگی‌های جدیدی هستند که این آپدیت به‌بازی اضافه می‌کند.

درکنار مواردی که ذکر شدند، این آپدیت گجت‌ها، اچیومنت‌ها و مواردی کاملا تازه را به‌بازی اضافه می‌کند و طبق گفته‌ی کارگردان بازی، ۷ مسابقه‌ی مختلف با استفاده از لباس پرنده پرواز (Wing Suit) و به واسطه‌ی این بروزرسانی جدید در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

Flying High اولین آپدیت رایگان بازی نیست که تا به‌امروز در دسترس بازیکنان قرار گرفته و پیش‌تر، به‌روزرسانی Wrecking Zone ویژگی‌های آنلاین بازی را بهتر از قبل سر و شکل داد. بازی Crackdown 3 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۵.۵ را به‌دست آورد. در خلاصه‌ی بررسی انجام‌شده در زومجی چنین می‌خوانیم:

Crackdown 3 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که نقاط مثبت و نوآوری‌های مخصوص به خودش را دارد، اما زیر کوله باری از مشکلات پنهان شده‌‌اند. بخش داستانی بازی روایتی نچسب با مراحلی تکراری دارد، اما گان‌پلی و هیجان نبردهای بازی سبب شده است تا گیم‌پلی Crackdown 3 فارغ از تمام مشکلاتش بتواند مخاطب را سرگرم کند. از طرفی نبود یک بخش چندنفره درست حسابی هم باعث شده است تا بازیکنان نتوانند لحظات خوبی را در این بخش سپری کنند.

بازی Crackdown 3 هم‌اکنون در برای پی سی و ایکس باکس وان عرضه شده است. در ادامه شما را به‌تماشای تریلر این آپدیت دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده