// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

ویدیویی از گیم‌ پلی نسخه پی سی Halo: Reach منتشر شد

مدتی است که بتای بازی Halo: Reach برای افراد محدودی روی کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است و حال ویدیو اولین مرحله از این بازی منتشر شده است.

بازی Halo: Reach را می‌توان یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه Halo دانست که به‌همراه Halo: The Master Chief Collection در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. ازطرفی بتای خصوصی بازی در دسترس تعدادی از کاربران قرار گرفته است تا بتوانند نگاهی به نسخه‌ی پی سی هیلو: ریچ داشته باشند.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کانال هیلو ویدیو گیم‌پلی ۱۷ دقیقه‌ای از بازی هیلو: ریچ منتشر کرده است. این ویدیو اولین مرحله از بازی را روی PC به‌نمایش گذاشته است. دراین‌میان اشاره کنم که بازی روی رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شده است. در ویدیو منتشر شده به‌خوبی شاهد جزئیات محیطی و ارتقای گرافیکی بازی هستیم. بااین‌حال در پس زمینه یک صدای نوز به‌گوش می‌رسد که علت آن مشخص نیست.

بااین‌حال Halo: Reach یک بازی در دست توسعه است و وجود باگ‌های این چنینی، مورد عادی است. این احتمال هم وجود دارد نویز داخل ویدیو، به‌خاطر اشکال در مراحل ضبط ویدیو به‌وجود آمده باشد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی هیلو: ریچ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده