نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

جمع آوری ۳ میلیون دلار در Summer Games Done Quick 2019 برای امور خیریه

رویداد خیریه Summer Games Done Quick 2019 توانست رکورد قبلی خود را بشکند و بالای ۳ میلیون دلار برای کمک به موسسه پزشکان مستقل جمع‌آوری کند.

Games Done Quick دو بار در سال رویدادی را برگزار می‌کند که طی آن اسپیدرانر‌ها، افرادی که بازی‌ها را در کمترین زمان ممکن تمام می‌کنند، بازی‌های مختلفی را تجربه می‌کنند و با نمایش برای عموم مردم، برای اهداف خیرخواهانه‌ای چون کمک به بیمار‌های ناتوان و همچنین یاری به بازمانده‌های فاجعه‌های مختلف، کمک‌های مالی جمع‌آوری می‌کنند.

در Summer Games Gone Quick 2019، جدیدترین رویداد این موسسه که هفته پیش برگزار شد، به مدت یک هفته تمام بازی‌هایی که اسپیدرانر‌ها تجربه کردند برای مردم به نمایش در آمد؛ مردمی که بیننده هنرنمایی آنها بودند هم علاوه‌ بر اینکه می‌توانستند همزمان به مقدار دلخواه کمک کنند، می‌توانستند با شرکت در رویداد‌های جانبی که برگزار شد، جایزه‌هایی نیز برنده شوند.

در پایان هفته مشخص شد که موسسه Games Done Quick توانسته است بالای ۳ میلیون دلار جمع‌آوری کند که این امر را می‌توان یک رکورد جدید برای چنین رویدادی قلمداد کرد. جالب است بدانید این مقدار توسط ۵۱ هزار بیننده به دست آمده است. Classic Games Done Quick اولین سری از این رویداد بشردوستانه بود که در سال ۲۰۱۰ برگزار شد. در آن زمان تنها ۱۰ هزار دلار به‌دست آمده بود که با مقایسه با هفته‌ی گذشته شاهد پیشرفت چشم‌گیر آن هستیم؛ این اتفاق از پتانسیل بالای بازی‌های ویدیویی  خبر می‌دهد که حتی می‌توان از آن در کار‌های خیر نیز استفاده کرد.

تمام کمک‌های حاصل از این سری قرار است به موسسه پزشکان بدون مرز، انجمن بین‌المللی از پزشکان مستقل که به مردم دنیا به‌صورت بشردوستانه کمک‌رسانی می‌کند، اهدا شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده