// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Breaking Bad: Criminal Elements؛ تجسم دنیای هایزنبرگ

با Breaking Bad: Criminal Elements می‌توانید جهانی را که هایزنبرگ ساخته است مدیریت کنید و قلمروی او را گسترش دهید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

اگر از طرفداران کاراکتر هایزنبرگ هستید نباید بازی Breaking Bad: Criminal Elements را از دست دهید. استودیو FTX Games LTD دست‌پخت خوشمزه‌ای را برای‌مان تدارک دیده است که از جزئیات بالای آن سیراب خواهید شد و خاطرات‌تان دوباره زنده می‌شود. در این بازی اندروید شما تمامی شخصیت‌های سریال را خواهید دید و باید وظایف مشخصی را در بازی انجام دهید. به طرز جالبی اگر از بینندگان سریال این بازی باشید عملکرد بهتری خواهید داشت و در بطن ماجراها قرار می‌گیرید.

بازی آیفون Breaking Bad: Criminal Elements به طور رسمی و بر پایه داستان سریال محبوب بریکینگ بد (Breaking Bad) ساخته شده است. این سریال در پنج فصل بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش شد. بریکینگ بد تحولی بزرگ در تلویزیون محسوب می‌شود و به عقیده بسیاری بهترین سریال تلویزیون به شمار می‌رود. محبوبیت این سریال تمامی ندارد و اسپین آف آن با عنوان Better Call Saul که حول یکی از شخصیت‌های بریکینگ بد یعنی ساول گودمن است هم شاهکاری در حد و اندازه‌‌های خودش محسوب می‌شود. ماه دسامبر ۲۰۱۸ بود که تیم FTX Games LTD به طور رسمی خبر ساخت بازی Breaking Bad: Criminal Elements را تایید و حتی نظر مثبت وینس گیلیگان را هم جلب کرد. شما در این بازی موبایل می‌توانید با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید و امپراتوری بزرگ هایزنبرگ را گسترده‌تر کنید. درواقع شما یک کارآموز زیرنظر والتر وایت افسانه‌ای و جسی پینکمن هستید و رفته رفته به فوت و فن کار آشنا می‌شوید.

بازی تماما داستان محور است و وفاداری به داستان سریال تا انتها ادامه پیدا می‌کند. شخصیت‌ها بی‌ثبات هستند و هر لحظه رفتارهای متفاوتی را از آن‌ها می‌بینیم. شما باید تلاش کنید که بیش‌ترین سود را در بدترین تهدیدها ببرید و این امپراتوری را با یک پیشرفت اساسی روبه‌رو کنید. این اثر قطعا یکی از بهترین بازی های اندروید است و مشاهده دیالوگ‌ها و ماموریت‌هایی که در آن تجربه می‌کنید لذت‌بخش و خاطره‌ انگیز است.

Breaking Bad Criminal Elements

شما در بازی Breaking Bad: Criminal Elements باید نیروهای بیش‌تری را استخدام کنید و از آن‌ها در نبردها استفاده کنید. نام‌آشناترین این شخصیت‌ها را می‌توان ساول گودمن، مایک و گاس فرینگ دانست که به طور مستقیم نقش بزرگ‌شان را در ماجراها ببینیم. هر ماموریتی که انجام می‌دهید به توانایی شما می‌افزاید و می‌توانید عملکرد بهتری در حملات، دفاع از آزمایشگاه و البته قاچاق داشته باشید. با این مهارت‌ها می‌توانید سودی را که از این تجارت سیاه می‌برید بیش‌تر کنید و تعامل قدرتمندتری با شروران داستان داشته باشید. شبکه مخصوص خود را بسازید و سعی کنید که کنترل همه چیز را برعهده بگیرید. در این میان افرادی هم هستند که نفوذ بالایی دارند و شما باید طوری از آن‌ها استفاده کنید که به مرگ‌تان ختم نشود.

شما پایگاه مخصوص خود را می‌سازید و در آزمایشگاه عملیات تولید را رهبری می‌کند

آزمایشگاه جزو مهمی از بازی Breaking Bad: Criminal Elements محسوب می‌شود و والتر وایت و جسی پینکمن بیش‌ترین نقش را در آن دارند. این آزمایشگاه در ابتدا در وَن معروف سریال قرار دارد و سپس اوضاع پیچیده‌تر می‌شود. روند تولید محصولات در دستان شما است و سازندگان با جزئیات کامل این روند را نشان می‌دهند. در این زمینه گرافیک بازی و جلوه‌های ویژه خودشان را به رخ می‌کشند و واقعا عملکرد خوبی دارند. توسط المان‌های کنترلی می‌توانید به تمامی ابزارها و تولیدات خود دسترسی داشته باشید و کم کم آن‌ها را در پایگاه خود بسازید. هرکدام از این سازه‌ها را می‌توانید ارتقا دهید و قابلیت‌شان را سفارشی سازی کنید. همه این المان‌ها از Breaking Bad: Criminal Elements یک اثر استراتژیک خاص و جذاب می‌سازد که می‌تواند روزها بازیکنان را به خود مشغول کند.

Breaking Bad: Criminal Elements

بازی از مکانیسم فوق‌العاده جذابی بهره می‌برد و گرافیک و جلوه‌های تصویری کمک می‌کند که بهتر در جریان روند این امپراتوری بزرگ باشید

با دزدیدن تجهیزات شیمیایی که در مناطق مختلف شهر پیدا می‌شود، می‌توانید آزمایشگاه خود را در بازی Breaking Bad: Criminal Elements بهبود بخشید و آن را به یک شرکت بزرگ تبدیل کنید. بخش اکشن بازی جذابیت‌های لازم را دارد و با استخدام و ارتباط گرفتن با کارتل‌های خلاف‌کار می‌توانید دست بالا را بگیرید. مایک این بخش از کار را رهبری می‌کند و توسط ساول گودمن هم می‌توانید از زیر قانون شانه خالی کنید. حواس‌تان به گروه‌های مختلف مکزیکی که فعال هستند باشد و سعی کنید همه آن‌ها را زیر سلطه خود داشته باشید. همین بخش نشان می‌دهد که با یک اثر ساده روبرو نیستیم و شما حتی می‌توانید با تک تک نیروهایی استخدام می‌کنید ارتباط بگیرید و مشخصات آن‌ها را بدانید. بهترین ویژگی‌های بازی را زمانی متوجه می‌شوید که امپراتوری به اندازه کافی بزرگ شده باشد و شما تمامی شخصیت‌ها را داشته باشید. باید بدانید که در نبردها شخصیت‌ها تاثیرگذار هستند و هرکدام از آن‌ها را می‌توانید جدا کنترل کنید و حتی یار‌‌های کمکی را که در داستان‌ آن‌ها تاثیر داشته‌اند، ببینید.

بازی Breaking Bad Criminal Elements را حتما باید تجربه کنید و با ماجراجویی‌های والتر وایت و جسی پینکمن همراه شوید. بازی آن‌قدر با جزئیات طراحی شده است که می‌توانید سررشته تمام امور را به دست بگیرید و دنیایی را که هایزنبرگ ساخته است گسترده‌تر کنید. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Breaking Bad: Criminal Elements


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده