نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶

اولین ویدیو رسمی فیلم Once Upon a Time in Hollywood منتشر شد

سونی پیکچرز اخیرا اولین ویدیو رسمی فیلم Once Upon a Time in Hollywood با حضور شخصیت کلیف، رندی و ریک را منتشر کرده است.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو منتشر شده است. در این ویدیو شاهد ملاقات کلیف بوث با بازی برد پیت و رندی با بازی کرت راسل هستیم که در ادامه رندی با ریک دالتون، ستاره سابق مجموعه‌های وسترن با بازی لئوناردو دی کاپریو، در محل استراحت ریک ملاقات می‌کند. این ویدیو زمانش کمی بیش از یک دقیقه و ۳۰ ثانیه است که می‌تواند نگاه بهتری از جدیدترین اثر تارانتینو را به ما ارائه دهد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Once Upon a Time in Hollywood در جشنواره فیلم کن برای اولین‌بار نمایش داده شد که توانسته نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و بسیاری این فیلم را تحسین کرده‌اند. با این حال، این فیلم اخیرا رسما درجه سنی بزرگسال (R) را دریافت کرده که طبق اطلاعات ثبت شده، مدت زمان جدیدترین اثر تارانتینو ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه یا به عبارتی ۱۶۱ دقیقه است. لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، دیمون هریمن، کرت راسل، جیمز مارسدن، بروس درن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری، جولیا باترز، مایا هاوک، لینا دانم، لورنزا ایزو، آستین باتلر، رافائل زاویروچا، دنی استرانگ، رومر ویلیس، مارگارت کوالی، مدیسن بیتی، ویکتوریا پدرتی، دریما واکر و سیدنی سوئینی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Once Upon a Time in Hollywood برای اکران در تاریخ ۲۶ جولای امسال (۴ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. تارانتینو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۹ را بر عهده داشته‌ است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده