نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

تیزر تریلر جدیدی از انیمه Evangelion: 3.0 + 1.0 منتشر شد؛ انتشار در سال 2020

به‌تازگی تیزر تریلر جدیدی از انیمه Evangelion: 3.0 + 1.0 منتشر شده که در آن شاهد تصاویر رسمی جدیدی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر تریلر کوتاه و جدیدی از انیمه Evangelion: 3.0 + 1.0 (اونگلیون ۳.۰ + ۱.۰) منتشر شده است. این تیزر تریلر که زمانش حدود ۳۴ ثانیه است، حاوی تصاویر زیادی نیست، اما در طول آن تصاویری کوتاه از این انیمه سینمایی قابل مشاهده است که بدون شک می‌تواند طرفداران انیمه Neon Genesis Evangelion (نئون جنسیس اونگلیون) را هیجان زده کند. انیمه Evangelion: 3.0 + 1.0 در واقع قسمت چهارم از سری انیمه Rebuild of Evangelion است که قرار است در ماه ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد یا تیر ۱۳۹۹) در کشور ژاپن اکران شود که هنوز زمان انتشار آن در آمریکای شمالی مشخص و اعلام نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سری انیمه Rebuild of Evangelion با انتشار انیمه Evangelion: 1.0 You Are (Not) Alone در سال ۲۰۰۷ آغاز به کا‌ر کرد که اولین قسمت از یک چهارگانه براساس مجموعه انیمه نئون جنسیس اونگلیون بود. در ادامه انیمه Evangelion: 2.0 You Can (Not) Advance در سال ۲۰۰۹ و انیمه Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo در سال ۲۰۱۲ منتشر شدند که نسخه‌های غربی این انیمه‌ها نیز به‌ترتیب در سال ۲۰۰۹، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ منتشر شده‌اند. علاوه بر این، اولین پوستر انیمه Evangelion: 3.0 + 1.0 نیز منتشر شده که اشاره‌ای به پایان یک شروع دارد که در واقع به پایان این سری اشاره می‌کند که طرفداران زمان زیادی را برای انتشار آن صبر کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

پوستر انیمه Evangelion: 3.0 + 1.0

استودیو Khara در ماه فروردین امسال اعلام کرد کار ضبط صدا انیمه Evangelion: 3.0 + 1.0 آغاز شده که پیش از این در نمایشگاه انیمه اکسپو محتوای طولانی‌تری از این انیمه را نمایش داده بود که این محتوا قرار است در آینده منتشر شود و در حال حاضر زمان مشخصی برای انتشار آن اعلام نشده است. همچنین با توجه به انتشار ریمستر انیمه Neon Genesis Evangelion از شبکه نتفلیکس در ماه گذشته، ممکن است شاهد انتشار سریع‌تر نسخه غربی انیمه Evangelion: 3.0 + 1.0 نیز باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده