نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

اولین تریلر رسمی فیلم Cats منتشر شد

یونیورسال پیکچرز یک روز زودتر از انتظار اولین تریلر فیلم Cats را منتشر کرده که این تریلر بسیار جنجالی نیز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Cats (گربه‌ها) منتشر شده است. اگرچه در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019 شاهد حضور یونیورسال پیکچرز نیستیم، اما این کمپانی اخیرا اولین تریلر رسمی این فیلم موزیکال و لایو اکشن را منتشر کرده که شامل تصاویر زیادی از آن است. این فیلم در واقع اقتباسی از یک تئاتر موزیکال به همین نام است که ظاهرا سازندگان فیلم نیز به‌دنبال انتقال فضای این تئاتر در نسخه سینمایی آن نیز بوده‌اند و در آن شاهد حضور گربه‌هایی انسان نما هستیم که در طول تریلر به اجرای زنده موسیقی می‌پردازند. با این حال، اولین تریلر فیلم Cats با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده و گروهی آن را غیر قابل تحمل و طراحی گربه‌ها را بسیار ترسناک و غیر واقعی توصیف کرده‌اند و گروهی نیز این فیلم موزیکال را پر از ریسک و جسورانه دانسته‌اند. با این حال، جلوه‌های ویژه فیلم Cats در اولین تریلر آن هنوز کامل به نظر نمی‌رسد و مشکلات زیادی در آن دیده می‌شود و شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر این فیلم را در صفحه رسمی یونیورسال در یوتیوب تماشا کنید.

جنیفر هادسون، تیلور سوئیفت، ایان مک‌کلن، فرانچسکا هیوارد، جودی دنچ، جیمز کوردن، ادریس البا، لوری دیویدسون، ربل ویلسون، جیسون درولو، لس توینس، اریک آندروود، ری وینستون و ملیسا مدن گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cats حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. تام هوپر، کارگردان فیلم Les Miserables (بینوایان)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Cats را بر عهده داشته است. همچنین استیون اسپیلبرگ نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Cats حضور دارد. علاوه بر تریلر، اولین پوستر رسمی فیلم Cats نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

پوستر رسمی فیلم Cats

فیلم Cats برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تئاتر موزیکال Cats در ابتدا در سال ۱۹۸۱ در تئاتر وست اند و در سال ۱۹۸۲ در برادوی به‌روی صحنه رفت که این نمایش موزیکال با استقبال گسترده‌ای مواجه شد. اجرای لندن این تئاتر حدود ۲۱ سال و اجرای آن در برادوی حدود ۱۸ سال طول کشید که یک رکورد محسوب می‌شود. تئاتر موزیکال Cats تاکنون جوایز بسیاری را نیز دریافت کرده و همچنین این تئاتر تاکنون به بیست زبان مختلف ترجمه شده ‌است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده