نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

ریمستر انیمیشن Batman Beyond تایید شد

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019، ریمستر انیمیشن Batman Beyond رسما تایید و معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر و دی سی (DC) ریمستر Batman Beyond (بتمن بیاند) را تایید و معرفی کرده‌اند. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، ریمستر این سریال انیمیشنی رسما تایید شده که این ریمستر Batman Beyond: The Complete Animated Series Limited Edition نام دارد. نسخه دیجیتالی ریمستر سریال Batman Beyond در تاریخ ۱۵ اکتبر امسال (۲۳ مهر) و نسخه بلوری آن در تاریخ ۲۹ اکتبر امسال (۷ آبان) منتشر خواهد شد. همچنین فصل اول این انیمیشن سریالی قرار است در تاریخ ۲۳ آگوست امسال (۱ شهریور) از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) منتشر شود.

همچنین DC اعلام کرد که ۴۱ قسمت از ۵۲ قسمت سریال Batman Beyond قرار است ریمستر کامل شود و ۱۱ قسمت دیگر تنها قرار است تا حدی بازسازی شوند. به نقل از IGN، کالکشن انیمیشن Batman Beyond دارای ۶ دیسک خواهد بود که دو دیسک آن برای محتوای اضافه است. این کالکشن حاوی ریمستر انیمیشن Batman Beyond: Return of the Joker و ۱۵ ویدیو و بخش در مورد سریال آن نیز خواهد بود. این کالکشن شامل ۴ قسمت در مورد تفسیر اعضای تولید و صداپیشگان از این مجموعه نیز است و اگر شما نسخه فیزیکی کالکشن سریال Batman Beyond را پیش خرید کنید، یک نسخه محدود از فانکو پاپ بتمن بیاند را دریافت می‌کنید که شما در ادامه می‌توانید تصویر نسخه کالکشن این سریال انیمیشنی را مشاهده کنید:

کالکشن Batman Beyond

سریال Batman Beyond در واقع دنباله مستقیم انیمیشن Batman: The Animated Series و انیمیشن The New Batman Adventures است. سریال انیمیشنی Batman Beyond در بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ در سه فصل و ۵۲ قسمت تولید و منتشر شد و از سال ۱۹۹۹ تا به امروز همچنان انتشار کامیک‌های این مجموعه ادامه دارد. اتفاقات Batman Beyond در آینده و در سال ۲۰۳۹ در شهر نئو گاتهام جریان دارد که بروس وین یک مرد سالخورده است و در تنهایی زندگی می‌کند و سلامتی و توانایی‌های او رو به وخامت است؛ این به معنای این است که او دیگر نمی‌تواند به مبارزه با جرم و جنایت بپردازد و دیگر بخشی از زندگی او نیست. او در ادامه یک نوجوان سرکش به نام تری مک گینیس را تحت سرپرستی خود برای تبدیل شدن به بتمن جدید می‌دهد و به او لباسی بسیار پیشرفته برای مبارزه در این دنیای سایبرپانکی می‌دهد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده