نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

کامپیوتر طراحی شده با الهام از Sekiro: Shadows Die Twice مطلقا زیبا است

تیم اسپانیایی Future Works کامپیوتری را با الهام از بازی Sekiro: Shadows Die Twice طراحی کرده. این کامپیوتر زیبا از کارت گرافیک RTX 2060 بهره‌ می‌برد.

بازار طراحی وسایل الکترونیکی و سایر تجهیزات مربوط به بازی بر اساس تم بازی‌های محبوب، همیشه بازار داغی میان بازیکنان سراسر جهان داشته و دنبال کردن اخبار این خلاقیت‌ها همواره از بهترین تفریحات اهالی این صنعت است. بازی Sekiro: Shadows Die Twice تازه‌ترین ساخته‌ی تیم فرام سافتور (FromSoftware) و هیدتاکا میازاکی است که در اوایل سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های معمول از جمله پی سی منتشر شد. تاکنون محصولات جانبی زیاد و زیبایی از این بازی ساخته شده اما می‌توانیم تازه‌ترین آن‌ها یعنی کامپیوتری را که Future Works آن را طراحی کرده در جایگاه ویژه‌ای قرار دهیم. آن‌ها کیس کامپیوتری را با الهام از بازی Sekiro: Shadows Die Twice طراحی کرده‌اند که چشم هر بیننده را مجذوب زیبایی خود می‌کند.

تیم Future Works تیمی است که در اسپانیا فعالیت می‌کند و با همکاری اکتیویژن و شعبه‌ی اسپانیای شرکت‌های Intel و Corsair توانسته این کامپیوتر بسیار زیبا را طراحی کند. همانطور که می‌توان در تصاویر نیز مشاهده کرد، طراحی این کیس بر پایه‌ی یک «توری» انجام شده؛ دروازه‌های قدیمی ژاپنی که در گذشته برای مکان‌های مهمی همچون معابد و زیارت‌گاه‌ها طراحی می‌شده. این نوع از دروازه را می‌توان به وفور در طراحی و معماری بازی Sekiro: Shadows Die Twice مشاهده کرد؛ به همین خاطر این کامپیوتر می‌تواند برای کسانی که بازی را انجام داده‌اند، یادآور خاطرات بسیار زیادی باشد.

Sekiro

درست در وسط این کیس زیبا، می‌توانیم کارت گرافیک آن را مشاهده کنیم؛ کارت گرافیکی که به‌صورت افقی قرار گرفته و فن‌های غول‌پیکر آن کمک می‌کنند این کیس علاوه بر زیبایی، قدرت بسیارش را نیز در نگاه اول به رخ مخاطب بکشد. تیم طراحان برای این کیس از کارت RTX 2060 استفاده کرده‌اند؛ کارتی که نه تنها برای داشتن بهترین تجربه از بازی Sekiro: Shadows Die Twice کافی است، بلکه در اجرای سایر بازی‌های روز نیز عملکرد خیره‌کننده‌ای دارد. دیگر ویژگی بصری جذاب این کارت، پوشش چوبی آن است که عبارت RTX 2060 به‌وسیله‌ی لیزر روی آن حک شده است.

احتمالا پس از دیدن این کامپیوتر از خود می‌پرسید پس سیم‌هایی که قرار است قطعات را به یکدیگر متصل و برق آن‌ها را تامین کنند، کجا قرار می‌گیرند؟ باید گفت که این کابل‌ها با زیرکی در میان ستون‌های دروازه پنهان شده‌اند و هر زمان که نیاز داشتید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، می‌توانید به‌سادگی آن‌ها را بیرون آورید. درون سقف شیب‌دار این کیس، می‌توان سه فن قدرتمند Corsair HD120 RGB را پیدا کرد. این فن‌ها که با رنگ نارنجی تزیین شده‌اند، کمک می‌کنند تا واحد پردازنده یا همان CPU سیستم خنک بماند. در کنار این فن‌ها، می‌توان سایر قطعات این کامپیوتر را در قسمت زیرین آن پیدا کرد.

این کامپیوتر صرفا قرار نیست در ظاهر زیبا باشد؛ بلکه در زمینه‌ی قطعات و قدرت در اجرای بازی‌ها نیز یکی از قوی‌ترین‌ها است. شما می‌توانید لیست قطعات این کامپیوتر را در ادامه مشاهده کنید:

  • مادربورد: MSI MPG Z390I Gaming Edge
  • پردازنده: Intel Core i5-9600K
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2060
  • اس‌اس‌دی: Corsair MP510 NVMe 480GB
  • رم: Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3000MHz
  • سیستم خنک‌کننده: Corsair H150i Pro AIO
  • منبع تغذیه: Corsair SF750 PSU

شما می‌توانید ویدیویی را که درباره‌ی این کیس منتشر شده در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اگر به محصولاتی که با الهام گرفتن از بازی سکیرو ساخته شده‌اند علاقه دارید، می‌توانید باندل پلی استیشن 4 پرو این بازی را نیز مشاهده کنید. بازی Sekiro: Shadows Die Twice هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکی باکس وان در دسترس است و اگر به بازی‌های چالش‌برانگیز به سبک هیدتاکا میازاکی علاقه دارید، بهتر است آن را از دست ندهید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تازه‌ترین ساخته‌ی هیدتاکا میازاکی چیست؟‌ آیا به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده