// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵

تریلر جدید بازی Kingdoms of the Dump منتشر شد

تریلر جدیدی برای بازی Kingdoms of the Dump که چندی پیش کمپین جذب سرمایه‌ی آن در سایت Kickstarter راه اندازی شد، منتشر شد.

بازی Kingdoms of the Dump از استودیو Roach Games یادآور بازی‌های نوبتی کلاسیک نقش آفرینی کنسول SNES است. کمپین جذب سرمایه این بازی چندی پیش در سایت Kickstarter راه‌اندازی شد و استودیو Roach Games به همین منظور تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌را تماشا کنید.

در بازی Kingdoms of the Dump، شما به‌عنوان داستین بینلی (Dustin Binley) بازی می‌کنید که یک سطل آشغال بدنام شده است. او در تلاش است تا پادشاه آشغال‌ها را نجات دهد و نام خود را دوباره پاک کند. در طول ماجراجویی شما، ساکنان مختلفی از سرزمین Land of Fill به شما خواهند پیوست.

این تریلر منتشر شده، جنبه‌های مختلفی از بازی Kingdoms of the Dump مانند برخی از ویژگی‌های حرکتی شخصیت‌ها و بخشی از مبارزه نوبتی را نشان می‌دهد. این سبک از مبارزه اهمیت جایگذاری را بسیار مهم می‌سازد و توسعه‌دهندگان در این رابطه گفته‌اند که آن‌ها ضربه‌های زمانبندی شده‌ای را پیاده‌سازی خواهند کرد تا کنترل بیشتری در هر مبارزه به بازیکنان بدهند. نقشه‌ی جهان بازی از سبک Mode-7 که یک مود گرافیکی است، الهام گرفته است و همچنین موسیقی متن بازی نیز حال و هوای بازی‌های کنسول SNES را به خوبی تداعی می‌کند. بینندگان همچنین با تماشای تریلر متوجه می‌شوند که در این بازی هیچ‌گونه برخورد تصادفی وجود ندارد.

بازی Kingdoms of the Dump در بهترین حالت برای پلتفرم‌های لینوکس، مک و ویندوز در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. اگر قصد حمایت از این پروژه را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت کیک استارتر این بازی از آن حمایت کنید. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده