نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Rage 2 ‌به‌زودی پذیرای حالت‌های جدیدی می‌شود

هفته آینده یک به‌روزرسانی برای بازی Rage 2 منتشر می‌شود که طی آن سه حالت جدید به بازی اضافه خواهد شد.

نزدیک به ۹سال از زمان عرضه نسخه اول بازی Rage می‌گذرد. سال گذشته زمانی که بتسدا از نسخه دوم این شوتر هیجانی رونمایی کرد، همه منتظر یک بازی بی‌نقص بودیم؛ تا اینکه در اردیبهشت ماه بازی Rage 2 برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شد؛ اما برخلاف انتظارات بازی خالی از ایراد هم نبود به همین دلیل هم برای رفع برخی از آنها، ماه گذشته یک به‌روزرسانی برای بازی منتشر شد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، حساب توییتر بازی Rage 2 به‌طور رسمی تایید کرد که در تاریخ سه مرداد (۲۵ جولای) یک به‌روزرسانی بزرگ دیگر برای بازی عرضه خواهد شد که طی آن سه حالت جدید به آن اضافه می‌شود. حالت اول +‌New Game نام دارد که طی آن شما می‌توانید با حفظ پیشرفت‌هایی که در بازی کسب کرده‌اید، آن را از اول شروع کنید. حالت دوم Ultra-Nightmare است؛ همان‌طور که از نام آن هم می‌شود حدس زد احتمالا به یک درجه سختی جدید اشاره می‌کند. در آخر هم می‌رسیم به حالت Ironman Mode که هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید عوامل بازی چه خوابی برای طرفداران خود دیده‌اند.

نظر شما چیست؟ به‌نظر شما بازی Rage 2 با محتویات جدیدی که عرضه می‌کند، می‌تواند نظرات منفی منتقدین نسبت به خود را تغییر دهد و به یک شوتر بی‌نقص تبدیل شود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده