نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سونی در رویدادهای Gamescom و Tokyo Game Show حضور خواهد داشت

طبق اعلامیه‌ی رسمی سونی، این کمپانی ژاپنی در رویدادهای Gamescom و Tokyo Game Show حضور خواهد داشت و رویدادی جدید با نام Chinajoy را نیز برگزار خواهد کرد.

بدون شک، غیبت سونی در E3 امسال یکی از عجیب‌ترین اخباری بود که می‌توانست قبل از برگزاری این رویداد به‌شدت مهم باشد و به‌گوش گیمرها و دنبال‌کنندگان صنعت بازی برسد. به‌هرحال سونی سه بازی بزرگ و مورد انتظار یعنی The Last of Us Part 2، Ghost of Tsushima و Death Stranding را سال‌ها است با انتشار اطلاعاتی واقعا کم، برای پلی استیشن 4 معرفی کرده و درحالی که می‌توانست در E3 امسال به‌طور مفصل این بازی‌ها را به‌گیمرها نمایش دهد، شرکت در این رویداد را نادیده گرفت و جمع بزرگی از دنبال‌کنندکان ویدیو گیم را ناامید کرد.

E3 امسال شاید تنها رویدادی باشد که سونی در آن غایب بود چرا که امروز و در جریان آخرین اخبار بازی، به‌لطف اعلامیه‌ی رسمی این شرکت مشخص شده که سونی در دو رویداد گیمزکام (۲ تا ۷ شهریور) و توکیو گیم شو (۲۱ تا 24 شهریور) حضور خواهد داشت و در تاریخ ۱۰ مرداد هم برای اولین بار، رویدادی کاملا جدید با نام Chinajoy را برگزار خواهد کرد. این رویداد ویژه توسط شرکت سونی برگزار خواهد شد و به‌بازاریابی آثار منتشر شده روی کنسول پلی استیشن 4 و تمرکز روی استودیوهای مستقل چینی خواهد پرداخت.

باید صبر کنیم و ببینیم که سونی چه مواردی را برای نمایش در گیمزکام و توکیو گیم‌ شو و صدالبته Chinajoy آماده کرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده