// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

۱۳ میلیون نسخه از بازی Monster Hunter: World برای فروش فرستاده شده است

حساب کاربری توییتر Monster Hunter اعلام کرده است که تابه‌حال ۱۳ میلیون نسخه از بازی Monster Hunter: World برای فروش ارسال شده است.

Monster Hunter: World را می‌توان یکی از بازی‌های پر درآمد و محبوب برای شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر سری Monster Hunter، دانست که طبق آخرین آمار، ۱۲.۴ میلیون نسخه از آن به‌فروش رسیده بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر مانستر هانتر، اعلام کرده است که این بازی به دستاوردی جدید دست پیدا کرده است. به‌عبارتی تابه‌حال ۱۳ میلیون نسخه از این بازی برای فروش ارسال شده است. ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا فروش این بازی به ۱۳ میلیون نسخه رسیده است. در ادامه مشخص شده است که کپکام برای قدردانی از کاربران، آیتم‌هایی را برای پاداش دادن درنظر گرفته است.

کاربران بازی مانستر هانتر: ورلد که از تاریخ سه مرداد ماه (۲۵ جولای) تا تاریخ هفت شهریور ماه (۲۹ آگوست) وارد بازی شوند، آیتم‌های مختلفی را به‌عنوان پاداش روزانه دریافت می‌کنند. این آیتم‌ها می‌توانند ماجراجویی شما را ساده‌تر از گذشته کنند و در بخش‌های مختلفی تقویت شوید. بااین‌تفاسیر، انتظار می‌رود با عرضه‌ی بسته الحاقی Iceborne فروش این بازی هم افزایش پیدا کند و شاهد عملکرد بهتری از سوی مانستر هانتر: ورلد باشیم. نظر شما کاربران زومجی در مورد Monster Hunter: World چیست؟ آیا از تجربه‌ی این بازی لذت برده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده