// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷

معرفی بازی Maze Of Magic؛ راهروهای جادویی

بازی Maze Of Magic یک بازی جذاب ماجراجویی و معمایی رایگان برای آیفون‌ و آیپد است که بازیکنان را به یک ماجراجویی جذاب در مازهای پیچ در پیچ فانتزی خود می‌برد.

بازی‌های فانتزی ماجراجویی در پلتفرم موبایل از طرفداران زیادی برخوردار هستند و بازیکنان می‌توانند با تجربه‌ی این بازی‌ها مدتی سرگرم و در دنیای خیالی و فانتزی بازی غرق شوند؛ بازی‌هایی که با خط داستانی و گیم‌پلی ساده سعی در به چالش کشیدن دقت و مهارت‌های مختلف بازیکنان دارند. تنها ساخته‌ی استودیوی تازه کار Faction Of Four، بازی جذاب و زیبایی به نام Maze Of Magic است که به طور رایگان و انحصاری برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده و دارندگان آیفون و آی‌پد می‌توانند از تجربه‌ی آن لذت ببرند. همچنین در این بازی آیفون شاهد حضور خرید‌های درون برنامه‌ای هستیم که امروزه به بخش جدا ناپذیر بازی‌های مستقل و کوچک تبدیل شده‌اند. البته زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را هم معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

Maze Of Magic

Maze Of Magic یک بازی ماجراجویی جدید است که در عین سادگی، دنیای فانتزی جذابی را به نمایش می‌گذارد

بازی آیفون Maze Of Magic یک بازی ماجراجویی و معمایی است که بازیکنان باید در آن به جمع آوری آیتم‌های جادویی مختلفی در سرزمین مازهای (Maze) جادویی بپردازند. این بازی دارای گیم‌پلی ساده‌ ولی درگیر کننده‌ای است که بازیکنان را در نقش کاراکترهای مختلف قرار می‌دهد و آنها باید با هدایت این شخصیت‌ها مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. همه‌ی مرحله‌‌های بازی دارای یک هدف ثابت هستند؛ پیدا کردن طومار‌های جادویی که در راهرو‌های پیچ در پیچ این سرزمین جادویی پنهان شده‌اند. بازیکنان می‌توانند برای پیدا کردن این طومارها از یک قطب‌نما به عنوان راهنما استفاده کنند.

اما پیدا کردن این طومارها تنها چالش پیش روی بازیکنان برای اتمام مراحل بازی نیست. جادوگر خبیث دنیای مازها به همین آسانی‌ها به شما و کاراکتر تحت کنترلتان اجازه‌ی فرار با طومار جادویی را نخواهد داد. پس از پیدا کردن طومار، جادوگر دنیای بازی با استفاده از جادو مسیر‌ها و ماز را به طور کلی تغییر خواهد داد و بازیکنان باید در زمان مشخصی راه خروج را پیدا کنند؛ زیرا در غیر این صورت تا ابد در دنیای مازها گیر خواهند افتاد.

Maze Of Magic

بازی رایگان Maze Of Magic از لحاظ تجربه‌ی بصری و گرافیکی، در سطح بسیار بالایی قرار دارد و با وجود اینکه یک اثر مستقل است و تیم سازنده‌ی کوچکی داشته، با تصاویر فانتزی و رنگارنگ خود بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد. دنیای بازی از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و حل معماهای متفاوت و فرار از این مازهای جادویی در زیباترین شکل ممکن به بازیکنان ارائه شده است. طراحی کاراکتر‌های مختلف موجود در بازی بسیار خوب است و بخش‌های مختلف ماز‌ها مانند تله‌ها یا طبیعت اطراف بسیار دقیق و جذاب پیاده سازی شده است. در بازی Maze Of Magic مراحل زیادی در ۴ دنیای مختلف وجود دارد و نکته ای که ارزش تکرار بازی را بسیار بالا می‌برد، تصادفی بودن سیستم تغییر کردن مسیر مازها است که بازیکنان را به چالش خواهد کشید.

Maze Of Magic

بازی Maze Of Magic یک اثر جذاب مستقل است که می‌توان آن را به صورت آفلاین تجربه کرد و با گیم‌پلی متنوع خود مهارت‌های مختلفی مانند حافظه و سرعت عمل را در بازیکنان به چالش می‌کشد. اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که از تجربه‌ کردن بازی‌های ماجراجویی و معمایی در گوشی‌ هوشمند خود لذت می‌برید، Maze Of Magic یکی از گزینه‌های جدید و با کیفیت پیش روی شما است.

دانلود بازی Maze Of Magic


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده