// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های هفته چهارم تیر 1398 برای اندروید

در هفته آخر تیرماه ۹۸، بازی استراتژی و شهرسازی «امپراطوری پادشاهان» را درکنار چند بازی نقش‌آفرینی و اکشن معرفی کردیم.

در هفته چهارم تیرماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ ۶ بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید ایرانی امپراطوری پادشاهان را داشتیم که با قرار دادن بازیکنان در نقش امپراطور سرزمینی تازه‌تأسیس، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین بازی بازی اندروید و آیفون Evil Land را معرفی کردیم که در سبک نقش‌آفرینی و MMO بازیکنان را به نبرد شیاطین و موجودات اهریمنی می‌فرستد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

امپراطوری پادشاهان

امپراطوری پادشاهان- اسپانسر

اولین بازی هفته را به یک اثر استراتژی و شهرسازی با زبان فارسی اختصاص داده‌ایم. بازی امپراطوری پادشاهان اثری از استودیو بازی‌لند است که شما را در نقش امپراطوری قرار می‌دهد که باید سرزمین خود را بسازد و از آن دربرابر حمله‌ی سایر بازیکنان دفاع کند. این بازی در سال ۱۳۹۷ نامزد دریافت برترین بازی سال در کافه بازار بود و از نظر طراحی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. در این بازی شما باید قلمرو خود را گسترش دهید و یک امپراطوری عظیم ایجاد کنید. همچنین درکنار آن، کسب منابع از محیط‌های اطراف، جنگیدن با سایر بازیکنان و حتی امکان اسیر کردن اژدهای آن‌ها از موارد مهم در بازی امپراطوری پادشاهان به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید از بین سرزمین‌های ساخته شده توسط دیگر بازیکنان، یکی را انتخاب کرده و به‌آن حمله کنید و در هر حمله موفقیت‌آمیز منابع مختلفی به‌دست بیاورید. در بازی امپراطوری پادشاهان بخش چت کردن هم قرار داده شده است تا بازیکنان بتوانند به‌راحتی با تمام بازیکنان این اثر (ایرانی و خارجی) ارتباط برقرار کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند با استفاده از بخش اتحاد، تیم خود را تشکیل داده و دوستان خود را دعوت کنند. رابط کاربری این بازی دارای سبک طراحی فانتزی است و تجربه‌ای لذت‌بخش را دراختیار شما قرار می‌دهد. همچنین لازم به‌ذکر است که استودیو بازی‌لند هدیه‌ ویژه‌ای را هم برای کاربران زومجی درنظر گرفته است که با رسیدن به سطح ۷، می‌توانند الماس به ارزش ۵۰ هزار تومان دریافت کنند. درمجموع اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز هستید، بازی امپراطوری پادشاهان را روی کافه‌بازار از دست ندهید.

دانلود بازی امپراطوری پادشاهان

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

Troglomics Escape

Troglomics Escape

بازی Troglomics Escape اثری سرگرم‌کننده از استودیو Ivanovich Games است که می‌تواند لحظات شاد و مفرحی را برای شما رقم بزند. در این بازی شما کنترل شخصیتی به‌نام تروگل را به‌عهده دارید که دشمنان، او را به‌دورن یک غار عمیق و تاریک پرتاب کرده‌اند. حال این وظیفه شما است تا با استفاده از یک قلاب و طناب و پرتاب آن‌ها به‌سمت سنگ‌ها و بوته‌ها این شخصیت را از غار بالا ببرید. در مسیر خروج شما موانع و دشمنان زیادی وجود دارند که از پیش‌روی شما جلوگیری می‌کنند. در بازی آیتم‌های مختلفی قرار داده شده‌اند که علاوه‌بر اعطای قدرت به کاراکتر شما، از تنوع بصری خوبی هم برخوردار هستند. این آیتم‌ها همگی توسط سکه‌هایی که در سر راه شما قرار می‌گیرند، قابل خریداری هستند و باید حواس‌تان باشد تا آن‌جا که می‌تواند آن‌ها را جمع‌آوری کنید. در Troglomics Escape شما می‌توانید با لول‌آپ کردن به مهارت‌های شگفت‌انگیزی دست پیدا کرده و علاوه‌بر سرعت بیشتر، صحنه‌های اکشن لذت‌بخشی را خلق کنید. این بازی سرگرم‌کننده را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Troglomics Escape

Block Fortress: Empires

Block Fortress: Empires

بازی بعدی این هفته Block Fortress: Empires نام دارد که استودیو Foursaken Media وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. جهان بازی به‌صورت مکعبی است و ساخت‌وساز و نبردهای عظیم المان‌های اصلی آن را تشکیل داده‌اند. در ابتدای بازی ۲۰۰ مکعب منحصربه‌فرد در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید به‌وسیله آن‌ها پایگاه خود را ایجاد کنید. شما می‌توانید در تجهیزات دفاعی خود از برجک‌ها و تله‌های مختلف بهره بگیرید و در نبردهای آنلاین به مصاف دیگر بازیکنان بروید. گرافیک بصری بازی از نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود و نورپردازی‌های شرایط گوناگون آب‌و‌هوایی، تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زند. سازندگان از المان سفارشی‌سازی نیز در بازی Block Fortress: Empires بهره برده‌اند و به بازیکنان اجازه می‌دهند تا براساس خلاقیت خود، ربات‌های کاملا جدیدی را ایجاد کنند. سلاح‌های بازی از زرادخانه‌های هسته‌ای ساخته شده‌اند و با قابلیت‌ سفارشی‌سازی گسترده، می‌توانند یک اکشن تمام‌عیار را پیش روی شما قرار دهند. درمجموع اگر قصد دارید یک اثر اکشن جذاب را تجربه کنید، Block Fortress: Empires را روی سیستم‌عامل اندروید و iOS از دست ندهید.

دانلود بازی Block Fortress: Empires

Hello Hero All Stars

Hello Hero All Stars

Hello Hero All Stars اثری در سبک نقش‌آفرینی است که استودیو Fincon آن را برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها توسعه داده است. در این بازی شما کنترل قهرمانانی را به‌عهده می‌گیرید که در یک مسیر بی‌انتها باید دشمنان سر راه خود را نابود کرده و اعضای جدیدی را تیم خود اضافه کنند. گیم‌پلی بازی Hello Hero All Stars به‌صورت اشاره و کلیک است و سازندگان با استفاده از المان‌های نقش‌آفرینی، تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند. در طول بازی شما می‌توانید عملکرد قهرمانان خود را ارتقا دهید و برای مبارزه با باس‌های مختلف از استراتژی‌های گوناگون استفاده کنید. بازی پس از شکست باس‌ها یا موج‌های بزرگ حمله، قهرمانان جدیدی را پیش‌روی‌ شما قرار می‌دهد تا از بین آن‌ها اعضای جدید خود را انتخاب کنید. همچنین در طول بازی مأموریت‌های جانبی همانند آزاد کردن دوستان‌تان وجود دارد که به‌شما اجازه می‌دهد XP بیشتری جمع‌آوری کنید. لازم به‌ذکر است هیچ قهرمانی در تیم شما بدون استفاده نمی‌ماند و با ترکیب نیروها می‌توانید ضربات سختی به دشمن وارد کنید. گرافیک کارتونی و موسیقی هم از دیگر نقاط قوت این بازی به‌شمار می‌روند و باعث می‌شوند از تجربه آن خسته نشوید. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Hello Hero All Stars

Evil Land

Evil Land

Evil Land یک بازی موبایل نقش‌آفرینی و MMO است که استودیو Rage Quit Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. این بازی روایت‌گر سرزمینی است که توسط شیاطین و موجودات اهریمنی تسخیر شده است و در آن جنگجویی دلیر برای مقابله با آن‌ها به پا می‌خیزد. بازی در همان ابتدا از شما می‌خواهد که شخصیت خود را از بین سه کلاس اسسین، جنگجو و جادوگر انتخاب کنید. در بازی ۱۰ مأموریت اولیه برای کاربران در نظر گرفته شده است که بازیکنان برای دسترسی به مراحل اصلی، ابتدا باید آن‌ها را پشت سر بگذارند. مأموریت‌های بازی Evil Land توسط شخصیت‌های غیرقابل بازی به شما داده می‌شوند و این مراحل معمولا شامل کشتن دشمنان عادی و باس‌های نفس‌گیر می‌شود. بازیکنان در بازی موبایل Evil Land جدا از اینکه می‌توانند مأموریت‌ها را به‌صورت تک‌نفره انجام بدهند، می‌توانند با سایر بازیکن جهان بازی هم یک تیم را تشکیل بدهند و به‌صورت گروهی مأموریت‌ها را کامل کنند. درمجموع اگر به‌دنبال یک بازی MMO با المان‌های نقش‌آفرینی هستید، Evil Land را روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Evil Land

Rescue Wings

Rescue Wings

در بازی Rescue Wings شما در نقش سگی آتش‌نشان قرار می‌گیرید که وظیفه دارد تا با پرواز بر فراز جنگل‌های انبوه، شعله‌های آتش را خاموش کرده و وظیفه خود را بهترین شکل ممکن انجام دهد. بدین منظور شما باید ابتدا با هواپیمای خود به سطح دریاچه برسید و بعد از پر کردن مخزن آب خود به سراغ آتش‌ها بروید. هر بخشی از جنگل که آتش گرفته است تنها با یک گلوله آبی خاموش می‌شود و این وظیفه شما است تا با پرواز در سطح نزدیک جنگل و شناسایی دود، آن‌ها را خاموش کنید. سعی کنید مخزن کافی از آب داشته باشید تا در صورت اشتباه فرصت جبران و پرتاب دوباره توپ‌های آبی‌ را داشته باشید. برای پر کردن مخزن هواپیما هم کافی است وارد آب شوید و با گاز دادن زیر آب، توپ‌های آبی بیشتری جمع‌آوری کنید. سازندگان در بازی هواپیماهای متنوعی قرار داده‌اند و شما می‌توانید با کسب امتیاز بیشتر، آن‌ها را خریداری کنید. هواپیماها علاوه‌بر ظاهر از نظر سرعت رهاسازی، سرعت حرکت و انعطاف‌پذیری هم با یکدیگر متفاوت هستند و این مسئله باعث می‌شود تا Rescue Wings از نظر گیم‌پلی خسته‌کننده نشود. Rescue Wings را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Rescue Wings

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده