نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

دومین تریلر رسمی فیلم Ad Astra با بازی برد پیت منتشر شد

فاکس قرن بیستم و والت دیزنی دومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم Ad Astra با بازی برد پیت را منتشر کرده‌اند.

ماه گذشته بود که سرانجام کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی اولین تریلر رسمی فیلم Ad Astra (سفر به سوی ستارگان) را منتشر کردند که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی از این سریال علمی تخیلی با بازی برد پیت بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. امروز والت دیزنی و فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم Ad Astra را منتشر کرده‌اند که در آن بار دیگر شاهد تلاش روی مک‌براید با بازی برد پیت، برای برقراری ارتباط و یافتن پدرش هستیم و حال او به یک ماموریت بسیار خطرناک می‌رود تا راز گم شدن پدر خود را متوجه شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، فاکس قرن بیستم و والت دیزنی پوستر جدیدی از فیلم Ad Astra را منتشر کرده‌اند که تمرکز آن بار دیگر روی شخصیت روی مک‌براید با بازی برد پیت، است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Ad Astra

برد پیت، تامی لی جونز، لیو تایلر، روث نگا، دونالد ساترلند، جیمی کندی، جان فین، لیسا همیلتون، جان اورتیز، کیمبرلی الیز و بابی نیش، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ad Astra حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز گری، کارگردان فیلم‌هایی چون The Lost City of Z (شهر گمشده زی)، فیلم The Immigrant (مهاجر)، فیلم Two Lovers (دو عاشق) و فیلم We Own the Night (شب مال ماست)، بوده است. فیلم Ad Astra قرار است داستان روی مک‌براید با بازی برد پیت را روایت کند. روی مک‌براید قرار است در جستجوی پدر خود که بیست سال پیش در ماموریتی یک‌طرفه به سیاره نپتون سفر کرده بود تا نشانه‌هایی از حیات موجودات بیگانه بیابد، سفری طولانی و پر خطر را آغاز کند تا دلیل شکست پدرش را متوجه شود و همچنین چیزی را که در حال تهدید حیات زمین است، نیز پیدا کند.

فیلم Ad Astra برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده