نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۲

نمایش ویژگی‌های جدید گیم پلی فیفا 20 در جدیدترین تریلر این بازی

از سیستم جدید ضربات پنالتی و کاشته تا فیزیک واقع‌گرایانه‌ی توپ و بهبود در لحظات یک دربرابر یک همگی در نمایشی کوتاه از گیم‌پلی FIFA 20 به‌چشم می‌آیند.

این روزها که شاهد انتشار اخبار مربوط‌به لایسنس شدن تیم یوونتوس در PES 2020 بودیم، دوباره تنور رقابت دو بازی فوتبال‌محور شرقی و غربی که می‌شناسیم یعنی FIFA و PES، داغ شده و شاهد انتشار خبرهای مختلفی از سوی دو شرکت کونامی و الکترونیک آرتز هستیم.

الکترونیک آرتز که حالا لایسنس تیم یوونتوس را از دست داده و فشارها روی بازی فیفا بیشتر از قبل شده است، طی یکی-دو روز گذشته اخبار مختلفی را منتشر کرده و پس از معرفی کردن باشگاه لیورپول به‌عنوان یکی از همراهان اصلی خود در طراحی، تبلیغات و عرضه‌ی بازی، حالا در جریان آخرین اخبار بازی، تریلری کاملا جدید از بازی فیفا 20 را منتشر کرده که برای نخستین بار، ویژگی‌های گیم‌پلی این اثر را به‌شکلی تقریبا عمیق‌تر از قبل، به‌گیمرها نشان می‌دهد.

فیفا 20 / FIFA 20

بهبود سیستم دریبلینگ، بهبود فیزیک توپ، بهبود سیستم شوت‌زنی مخصوصا شوت‌های خارج از محوطه‌ی جریمه، بهبود نبردهای یک‌دربرابر یک و پیشرفت هوش‌مصنوعی بازیکنان از جمله ویژگی‌هایی است که هرساله به‌عنوان یک عنصر جدید مطرح می‌شود و در هر قسمت از مجموعه‌ی فیفا شاهد پیشرفت‌ آن‌ها هستیم که در فیفا 20 هم چنین موضوعی را داریم. در کنار تمامی این موارد، تریلر جدید فیفا 20 سیستم‌های جدید زدن ضربات کاشته از جمله ضربات پنالتی و ضربات ایستگاهی را نشان می‌دهد؛ به‌نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز دوباره سراغ آن سیستم کلاسیک پنالتی‌زنی که پیش‌تر در بازی‌هایی همچون فیفا 15 یا فیفا 14 دیده بودیم رفته و یک نظام کاملا جدید را برای ضربات ایستگاهی تعریف کرده است.

بازی FIFA 20 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) برای تجربه‌ روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع TwinFinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده