نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷

اولین تصاویر از فصل چهارم سریال The Expanse منتشر شد

سایت IGN در گزارشی اختصاصی، اولین تصاویر از فصل چهارم سریال The Expanse (گستره) سرویس استریم آمازون را منتشر کرد.

تقریباً ۱۵ ماه پیش بود که شبکه Syfy اعلام کرد پخش سریال The Expanse (گستره) بعد از اتمام فصل سوم آن به‌طور رسمی متوقف می‌شود. شبکه Syfy تصمیم خود را گرفته بود و دیگر قرار نبود این سریال علمی تخیلی و درام را برای پخش فصل چهارم تمدید کند، اما شرکت الکون (Alcon Television Group) قصد داشت حق پخش ادامه این مجموعه تلویزیونی را به شرکت نامی بفروشد که همین اتفاق نیز افتاد. بعدتر در خبری که سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرد، مشخص شد شبکه Syfy شریک کاری خود را پیدا کرده است و سرویس استریم آمازون پرایم، علاقه به ادامه پخش این سریال دارد؛ شبکه‌ای که حق و حقوق استریم کردن را در اختیار گرفته است. در مراسم National Space Society که با حضور بازیگران و عوامل ساخت سریال بود، جف بزوس، رئیس آمازون، اعلام کرد که این شرکت حقوق سریال The Expanse را به‌دست آورده و این سریال رسماً برای فصل چهارم تمدید شده است.

سایت IGN در گزارش جدید خود، تصاویری اختصاصی از فصل چهارم سریال The Expanse را منتشر کرده که این تصاویر را در پایین مشاهده می‌کنید:

The Expanse

The Expanse

با این حال، هنوز تاریخی برای پخش فصل چهارم سریال The Expanse اعلام نشده است. این سریال براساس رمانی علمی‌ تخیلی با همین عنوان اثر جیمز اس. ای. کوری، ساخته می‌شود و بزوس از طرفداران این رمان بوده است. او چندی پیش گفته بود از اینکه در آن زمان حق ساخت سریالی اقتباسی براساس رمان The Expanse به شبکه Syfy واگذار شده، بسیار عصبانی و ناراحت شده بود. مارک فرگوس و هاوک اوتسبی وظیفه ساخت سریال The Expanse را بر عهده دارند که انتظار می‌رود برای ساخت فصل چهارم این سریال نیز بازگردند. اندرو کوسوو و برودریک جانسن، مؤسس و مدیر عامل شرکت فیلمسازی Alcon Entertainment وظیفه ساخت سریال The Expanse را بر عهده دارند.

دو نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار، یعنی مارک فرگوس و هاوک اوتسبی که نویسنده فیلم Children of Men (فرزندان انسان) و فیلم Iron Man (مرد آهنی) بودند و یک زوج هنری محسوب می‌شوند، نقش تهیه‌کننده اجرایی و همچنین خالق این مجموعه تلویزیونی را بر عهده دارند. همچنین نارن شانکار از تیم سریال Almost Human (تقریبا انسان) و سریال Grimm (گریم)، نقش شورانر این مجموعه را بر عهده دارد.

توماس جین، استیون استریت، کاس انور، دامنیک تیپر، وس چتهم، پائولو کوستانزو، شان دویل، شهره آغداشلو، فرانکی آدامز و فلورنس فیوره، از جمله بازیگرانی هستند که در سه فصل اول سریال The Expanse حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده