نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

فصل دوم سریال The Mandalorian در دست ساخت است

جان فاورو که وظیفه ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده داشته، این روزها مشغول کار روی فصل دوم این سریال است که هنوز فصل اول آن پخش نشده است.

به‌نظر شرکت والت دیزنی (Walt Disney) از موفقیت سریال مورد انتظار The Mandalorian (ماندالوریان‌) سرویس استریم دیزنی پلاس (Disney Plus) مطمئن است که از همین الان یا شاید هم خیلی پیش‌تر، مجوز آغاز مراحل ساخت و تولید فصل دوم این سریال اسپین‌آف از مجموعهٔ محبوب «جنگ ستارگان» را به سازندگان داده است؛ سایت کلایدر در گزارش خود چنین نوشته است جان فاورو که وظیفه ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده داشته، این روزها مشغول کار روی فصل دوم این سریال است. البته پیش‌تر اعلام شده بود شرکت والت دیزنی به‌موفقیت سریال The Mandalorian اطمینان دارد و مراحل نگارش فیلمنامه و ساخت فصل دوم این سریال آغاز شده بود.

Jon Favreau

جان فاورو به خبرنگار سایت کلایدر چنین گفته است که وی مشغول کار روی فصل دوم سریال The Mandalorian بوده و مراحل پیش‌تولید این سریال آغاز شده است و گروه وی در حال آماده شدن برای آغاز مراحل فیلمبرداری فصل دوم و ساخت جلوه‌های ویژه این سریال پرهزینه هستند؛ چندی پیش وال‌استریت‌ژورنال طبق منابع نزدیک و آگاه خود مدعی شده بود شرکت والت دیزنی برای ساخت هر قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian نزدیک به ۱۵ میلیون دلار هزینه کرده که با توجه به اینکه فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید شده، هزینه ساخت اولین سریال جنگ ستارگان تا ۱۲۰ میلیون دلار افزایش پیدا خواهد کرد. این هزینه‌ها، تنها هزینه ساخت سریال است و شامل هزینه تبلیغات و دیگر موارد نیست.

سریال The Mandalorian که مدتی قبل شاهد انتشار اطلاعات و تصاویری از آن بودیم، ماجراهای یک جایزه‌بگیر را روایت می‌کند و پخش آن از تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸) در سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز می‌شود.

سریال دوم هم که ماجراهای آن به پیش از فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) مربوط می‌شود، با محوریت شخصیت Cassian Andor (با بازی دیگو لونا) ساخته می‌شود و قرار است یک سریال تریلر با تِم جاسوسی باشد که استفن شیف، نویسنده سریال آمریکایی‌ها (The Americans)، نگارش فیلمنامه آن را برعهده دارد و تولید آن اواخر امسال آغاز خواهد شد.

همچنین باب ایگر، رئیس شرکت والت دیزنی در نشست MoffettNathanson Media & Communications، از احتمال تولید سومین سریال تلویزیونی مرتبط با مجموعهٔ «جنگ ستارگان» نیز سخن گفته بود.

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو، تایکا وایتیتی (صداپیشگی) و نیک نولتی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Mandalorian حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات اولین سریال Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۸ در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، سریال The Mandalorian از این سرویس استریم پخش خواهد شد.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده