نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳

تریلر جدید Super Mario Maker 2 نمرات بازی را نشان می‌دهد

 به مناسبت موفقیت بازی Super Mario Maker 2 نینتندو تریلری از آن با محوریت نظرات منتقدین منتشر کرده است. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

تعداد بازی‌های که قبل از عرضه با اطمینان از موفقیت آن صحبت کنیم زیاد نیستند، اما Super Mario Maker 2 متفاوت است. کمتر از یک ماه زمان برای این بازی کافی است تا بتواند به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های این‌روزها تبدیل شود. نینتندو باز‌ هم توانست یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر را روانه بازار کند. بازی به‌دلیل محتوای بسیار زیادی که دارد و روزبه‌روز هم به تعداد آنها درحال اضافه‌شدن است و نیز آزادی عملی که به گیمر برای ساخت مرحله دلخواه خود می‌دهد، توانسته است نظر مثبت منتقدین و مردم را به‌خود جلب کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو تریلری منتشر کرده است که علاوه‌بر  نشان‌دادن تعریف و تمجید‌ها و نقدهای مثبت منتقدین، گیم‌پلی کوتاهی از بازی را نیز به‌نمایش می‌گذارد.

بازی Super Mario Maker 2 علاوه‌بر محبوبیتی که کسب کرده، از نظر مالی هم توانسته است برای نینتندو موفق ظاهر شود؛ به‌طوریکه در ژاپن در دو هفته متوالی لقب پرفروش‌ترین بازی را کسب کرده است و در کشور انگلیس هم اتفاقی مشابه در جریان است و سه هفته متوالی است که بازی Super Mario Maker 2 به عنوان پرفروش‌ترین بازی انتخاب می‌شود. نینتندو هفته گذشته اعلام کرد که حدود ۲ میلیون مرحله در بازی توسط گیمرها ساخته شده است که این عدد خود نشان‌دهنده محبوبیت بالای آن است. در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه و جذاب بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما هم Super Mario Maker 2 را تجربه کرده‌اید و مرحله‌ای در بازی ساخته‌اید لطفا کد آن و همچنین نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده