نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

اکران فیلم Sesame Street تأخیر خورد

پس از اعلام تأخیر در مراحل ساخت فیلم Sesame Street با بازی ان هتوی، حال در گزارشی جدید اعلام شد که تاریخ اکران این فیلم نیز چند ماه عقب افتاده است.

چندی پیش سایت TheWrap در گزارشی اعلام کرد، مراحل تولید و ساخت فیلم Sesame Street (سسمی استریت) تا ماه آوریل سال ۲۰۲۰ (فروردین یا اردیبهشت‌ ماه سال ۱۳۹۹) تأخیر خورده است. آن خبر از سوی شرکت برادران وارنر (Warner Bros) تأیید شده بود. ان هتوی قرار است در اقباس سینمایی Sesame Street ایفای نقش کند و کارگردانی این فیلم را جاناتان کریزل، کارگردان سریال Portlandia بر عهده خواهد داشت. حال در گزارشی جدید اعلام شد که تاریخ اکران این فیلم نیز عقب افتاده است که البته این موضوع با توجه به تأخیر در آغاز مراحل تولید و ساخت فیلم، چندان تعجب‌آور نبوده است. با وجود تأخیر تقریباً ۹ ماهه در مراحل ساخت این پروژه، شرکت برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Sesame Street را در ابتدا تغییر نداده بود و این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود، اما حال شرکت برادران وارنر اعلام کرد که تاریخ اکران جدید این فیلم، ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰) خواهد بود و با تأخیری تقریباً ۹ ماهه روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

براساس گزارش‌های پیشین منتشر شده، در فیلم موزیکال Sesame Street قرار است شاهد شخصیت‌هایی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی‌ای مانند بیگ برد، برت، ارنی، گراور، اسکار، کوکی مانستر و المو باشیم. جاناتان کریزل این فیلم اقتباسی را براساس مجموعه‌ای که در سال ۱۹۶۳ از شبکه PBS پخش شد، خواهد ساخت. خالقان مجموعهٔ Sesame Street، جون گنز کنی و لوید ماریست بودند و ۴۹ فصل و حدود ۴۴۸۱ قسمت از این مجموعه تلویزیونی محبوب روی آنتن رفت.

Anne Hathaway

داستان این فیلم در مورد شخصیت بیگ برد و دوستانش است که به‌شکلی عجیب و مرموز به منطقهٔ منهتن شهر نیویورک برده می‌شوند و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، توانایی بازگشت به سسمی استریت را ندارند و این موضوع، سازندهٔ برنامه آن‌ها را با مشکلاتی جدی روبه‌رو می‌کند. میزبان این برنامهٔ محبوب تصمیم می‌گیرد به همه ثابت کند که عروسک‌های برنامه‌اش جان دارند، اما شهردار شرور داستان هر مرتبه جلوی این اتفاق را می‌گیرد.

فیلم Sesame Street در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰) و با تأخیری تقریباً ۹ ماهه روی پردهٔ سینما خواهد رفت

شاون لوی، تهیه کننده فیلم Arrival (ورود)، به‌همراه مایکل آگویلار، تهیه‌کننده اجرایی فیلم Kidding (شوخی کردن)، تهیه‌کنندگی فیلم Sesame Street را بر عهده خواهند داشت. نویسندگی فیلمنامه این اثر مورد انتظار برعهده کریس گالتا است؛ وی علاوه‌بر نگارش نسخه نهایی فیلمنامه، نسخه ابتدایی و پیشنویس را نیز نوشته بود. سازمان سسمی ورکشاپ (Sesame Workshop) حق و حقوق این مجموعه را در دست دارد و در طی تولید این اثر سینمایی، همراه تیم تولید خواهد بود و بر کارهای آن‌ها نظارت خواهد کرد.

آخرین نقش‌آفرینی ان هتوی روی پردهٔ سینما مربوط‌به فیلم Serenity (آرامش) می‌شود که استیون نایت، نویسنده و کارگردان سریال The Detectives (کارآگاهان)، نویسنده فیلم The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت)، فیلم Allied (متفقین)، فیلم Dirty Pretty Things (چیزهای زیبای کثیف) و فیلم November Criminals (مجرم‌های نوامبر) آن را کارگردانی کرد. وی در این فیلم با بازیگرانی چون متیو مک کانهی در نقش بیکر دیل، داین لین در نقش کنستانس، جیسون کلارک در نقش فرانک زاریاکاس، جایمن هانسو در نقش دوک، جرمی استرانگ در نقش رید میلر و رافائل سایق در نقش پاتریک دیل همبازی بود. این فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه نشد و با بودجهٔ ۱۱ میلیون دلاری، فروشی ۲۵ میلیون دلاری در گیشه داشت.

یادآوری می‌کنیم ان هتوی در حال حاضر مشغول بازی در فیلم The Witches (جادوگران) همین شرکت برادران وارنر است؛ تیر سال گذشته بود که ساخت فیلم جدیدی براساس رمان «جادوگران» اثر رولد دال، رسماً تأیید و اعلام شد و رابرت زمکیس، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون سه‌گانه فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده)، فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم Cast Away (دورافتاده)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. ریبوت فیلم The Witches برای اکران در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. در کتاب این مجموعه، جادوگر اعظم خود را در داخل بدن یک زن زیبا پنهان می‌کند و در اولین فیلم The Witches که در سال ۱۹۹۰ اکران شد، آنجلیکا هیوستون نقش شخصیت جادوگر اعظم را بر عهده داشت. رمان The Witches اثر رولد دال، برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۳ به چاپ رسید و منتشر شد. این رمان تحسین شده داستان یک پسر بچه هفت ساله را دنبال می‌کند که با جادوگرهای واقعی مواجه می‌شود. این پسر هفت ساله با مادربزرگش در یک هتل در کشور انگلستان زندگی می‌کند. گفته می‌شود که نسخه جدید فیلم The Witches به کارگردانی زمکیس قرار است به منبع اصلی رمان نسبت به اقتباس سال ۱۹۹۰ وفادارتر باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده