نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

نینتندو سوییچ جدید با ظرفیت باتری بهتر معرفی شد

پس از معرفی نینتندو سوییچ لایت، این‌بار نوبت نسخه بهبود‌یافته این کنسول هیبریدی است. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

سال ۲۰۱۷ بود که نینتندو از کنسول جدید خود رونمایی کرد. نینتندو سوییچ به‌دلیل نوآوری‌های زیادی که داشت از همان ابتدا توانست توجه گیمر‌ها را به خود جلب کند. مهم‌ترین ویژگی سوییچ که آن را از دیگر کنسول‌های متمایز می‌کند هیبریدی بودن آن است؛ به‌طوریکه شما می‌توانید هم در حالت دستی و هم در حالت سنتی و متصل به تلویزیون با آن بازی کنید. مدتی بود که شایعات زیادی پیرامون عرضه نسخه‌های مختلف سوییچ به‌گوش می‌رسید تا اینکه نینتندو هفته گذشته از مدل ارزان‌تر سوییچ به‌اسم نینتندو سوییچ لایت رونمایی کرد. با توجه‌به اینکه این نسخه بسیاری از ویژگی‌های نسخه پایه سوییچ را ندارد، با برچسب قیمت ۲۰۰ دلاری به‌فروش می‌رسد.

حال در جدیدترین اخبار کنسول های بازی، نینتندو ساعاتی پیش به‌طور رسمی نسخه بهبودیافته نینتندو سوییچ معمولی را با شماره مدل HAC-001 معرفی کرد. تنها بهبودی که این مدل دارد ظرفیت باتری آن است. طبق ادعای نینتندو این نسخه از سوییچ حدود دو ساعت بیشتر از مدل پایه روشن می‌ماند و بین ۴.۵ تا ۹ ساعت عمر باتری خواهد داشت. به‌عنوان مثال نسخه جدید سوییچ می‌تواند برای تجربه بازی Zelda: BOTW حدود ۵.۵ ساعت به شما شارژ دهد.

در این دو سال از عرضه نینتندو سوییچ به‌دلیل پشتیبانی و حمایت نینتندو و استودیو‌های تردپارتی از این کنسول، بالای ۳۴ میلیون واحد از آن به فروش رسیده است؛ با‌توجه به بازی‌هایی که در صف انتشار هستند، و همین‌طور دو نسخه جدید از سوییچ باید منتظر فروش و موفقیت بیش از پیش این کنسول باشیم.

طبق پیش‌بینی‌ها به احتمال زیاد نسخه جدید سوییچ تا آخر تابستان به‌صورت جهانی عرضه می‌شود. باید منتظر ماند تا در روزهای آینده اطلاعات دقیق‌تری از جانب نینتندو منتشر شود.

آیا شما بعد از معرفی این دو نسخه از نینتندو سوییچ برای خرید آن ترغیب شده‌اید؟ به‌نظر شما کدام مدل ارزش خرید دارد؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده