// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹

تعداد بازیکنان آنلاین شده بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled از یک میلیون نفر گذشت

تعداد بازیکنان آنلاین شده بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled روی پلی‌استیشن 4 از یک میلیون نفر عبور کرد. این تعداد با در نظر گرفتن افراد وصل شده روی بقیه پلتفرم‌ها افزایش می‌یابد.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled یک بازسازی فوق العاده از نسخه اصلی این مجموعه است که ۲۰ سال پیش عرضه شد. اکتیویژن برای اولین بار به صورت رسمی از بازی Crash Team Racing Nitro Fueled در جریان مراسم گیم‌ اواردز ۲۰۱۸ (The Game Awards 2018)، با گرافیک بهبود یافته و ویژگی‌های جدید رونمایی کرد و این بازی توانست از زمان انتشار خود بسیار موفق ظاهر شود.

لیدربورد آنلاین این بازی نشان می‌دهد که چه تعدادی از بازیکنان از زمان شروع فصل اول جایزه بزرگ (Grand Prix) از تاریخ ۱۲ تیر ماه به صورت آنلاین به بازی متصل شده و بازی کرده‌اند. طبق اطلاعات اعلام شده، تعداد بیش از ۱ میلیون بازیکن تا به حال فقط روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 به صورت آنلاین به بازی متصل شده‌اند. همچنین تعداد ۲۴۰ هزار بازیکن روی پلتفرم ایکس‌باکس وان و کمی کمتر از ۱۷۲ هراز نفر نیز روی نینتندو سوییچ به صورت آنلاین این بازی را تجربه کرده‌اند. با توجه به گذشت زمان کم از شروع فصل اول Grand Prix، این عددها بسیار خارق العاده است.

زومجی در بررسی بازی Crash Team Racing Nitro Fueled به این بازی نمره ۸.۵ را داد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

Crash Team Racing Nitro-Fueled دقیقا همان چیزی بود که طرفداران سال‌ها انتظار آن را می‌کشیدند؛ یک بازسازی کاملا دقیق از مکانیزم و موسیقی‌ها تا جزئیات ریز گیم پلی مسابقه‌ای بازی. بخش شخصی‌سازی غنی در کنار حالت آنلاین در حالی که می‌تواند گیمر‌های قدیمی را با محتویات جدید آشنا کند در آن سو قصد دارد کاربران جدیدی را به این مجموعه دعوت کند تا یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای با ماشین‌های کارتینگ را به برای آنها به ارمغان بیاورد. ایرادات کوچکی همچون عدم تنظیمات جداگانه برای دوربین بازی را می‌توان در میان محتویات بی‌نقص این بازی نادیده گرفت؛ چرا که بعد از سال‌ها انتظار شاهد بازگشت باشکوه کرش ماشینی هستیم.

هم اکنون بازی Crash Team Racing Nitro Fueled روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده