نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ انتشار بازی Luigi's Mansion 3 مشخص شد

نینتندو در توییتر با انتشار توییتی، تاریخ عرضه‌ی بازی Luigi’s Mansion 3 را اعلام کرد. این بازی قرار است در روز جشن هالوین امسال راهی بازار شود و تجربه‌ای لذت‌بخش از ترس را برای بازیکنان فراهم کند.

شرکت نینتندو به‌صورت رسمی در توییتر اعلام کرد که بازی Luigi’s Mansion 3 قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری (نهم آبان‌ماه ۱۳۹۸) برای کنسول نینتندو سویچ عرضه شود. در ابتدا طبق تاریخی که توسط یک خرده‌فروشی لو رفته بود، تصور می‌شد این بازی قرار است در تاریخ چهارم ماه اکتبر راهی بازار شود. اما گویا نینتندو روز جشن هالوین را هدف گرفته است تا بازیکنان هم برای تجربه‌ی این بازی ترسناک آماده‌تر باشند.

جدیدترین بازی از این مجموعه، کارکترهایی نظیر لویجی، ماریو، شاهزاده پیچ و چندین شخصیت دیگر را گرد یکدیگر جمع کرده است. آن‌ها که برای گذراندان تعطیلات به یک هتل رفته بودند، همگی به‌طرز عجیبی توسط روح‌های خبیث زندانی شدند. لویجی، برادر سیبیلوی سبزپوش ماریو می‌رود تا آنها را نجات دهد و دوستانش را از دست ارواح بدجنس آزاد کند. او در این سفر پرماجرا، می‌تواند از دستگاه جدید Poltergust G-00 استفاده می‌کند. دستگاهی که به او اجازه می‌دهد با روح‌های خبیث مقابله کند. لویجی همچنین در طول گیم‌پلی بازی می‌تواند از مهارت‌های دیگری هم بهره بگیرد.

وقتی که دوستان لویجی در حین تعطیلات گم می‌شوند، این بر عهده‌ی قهرمان بی‌میل ما است تا آن‌ها را از دست روح‌های خبیث هتل نجات دهد. به گویجی ملحق شوید، روح‌ها را خرد و خاکشیر کنید و وقتی Luigi’s Mansion 3 در سی و یکم اکتبر برای نینتندو سویچ از راه می‌رسد، برای یک تجربه‌ی ترسناک آماده شوید!

بازیکنان همچنین در این بازی به گویجی (Gooigi) نیز دسترسی دارند. کسی که می‌تواند از میله‌های آهنی سفت و سخت و موانع این‌چنینی عبور کند و به گشت‌وگذار در محیط بپردازد. تیم سازنده‌ی بازی قول داده بخش تک‌نفره‌ی آن از گذشته طولانی‌تر باشد و بخش چند‌نفره در جهات گوناگونی بهتر شود و آن‌طور که از نمایش‌های بازی به‌نظر می‌رسد، بازی Luigi’s Mansion 3 قرار است یک بازی ترسناک و لذت‌بخش باشد. البته برای انتشار جزئیات بیشتر از بازی همچنان باید منتظر ماند.

نظر شما کاربران زومجی درباره بازی Luigi’s Mansion 3 چیست؟ آیا به این سبک از بازی‌های ترسناک علاقه دارید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده