// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Walk Master؛ راه رفتن با چوب

بازی موبایل Walk Master را با گیم‌پلی ساده اما چالش برانگیزش تجربه کنید و مهارت‌های خود را در زمینه راه رفتن با چوب آزمایش کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Walk Master ساخته Two Men and a Dog اثری است که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند و با گیم‌پلی نوآورانه‌اش اثری فوق‌العاده ارزشمند محسوب می‌شود. این بازی اندروید در سبک اکشن عرضه شده است و با داشتن بخش‌های متنوع و امکان انتخاب کاراکترهای مختلف تا مدت‌ها انگیزه لازم را در بین بازیکنان ایجاد خواهد کرد.

ماهیت بازی آیفون Walk Master کاملا مشخص است و ریشه در یکی از نوستالژی‌های کودکی ما دارد. در مرحله ابتدایی بازی می‌بینیم که گوسفندی با دو چوب بلند سعی دارد حرکت کند. چالش‌های محیطی زیادی در هر مرحله وجود دارد که حرکت را برای شما سخت می‌کند و باید علاوه بر تمرکز بالا از سرعت عمل خوبی هم برخوردار باشید. این روند تا انتها ادامه پیدا می‌کند و حتی شاهد مکانیسم‌های جدیدی در گیم‌پلی بازی خواهیم بود. صحبت از مکانیسم که شد باید بگوییم گیم‌پلی بازی را تاکنون در جایی تجربه نکرده‌اید و نوآوری جذابی برای این پلتفرم محسوب می‌شود. کار سختی پیش‌رو ندارید و تنها باید پایه چوبی را که فعال است گرفته و در جای دلخواه خود قرار دهید. در این زمینه محدودیت خاصی دیده نمی‌شود، اما باید پایه را تا حدی کش بدهید که ظرفیتش را داشته باشد و شخصیت اصلی بازی تعادلش را از دست ندهد. این تعادل فارغ از اینکه شما چوب را کجا قرار می‌دهید به پایه چوبی دیگر هم ربط دارد و باید با کمک گرفتن از قوانین فیزیکی بهترین موقعیت را برای خود انتخاب کنید. این روند کار بسیار راحتی است و با دو سه بار تجربه یک مرحله فوت‌و‌فن کار دست‌تان می‌آید. گیم‌پلی بازی Walk Master یکی از بهترین‌‌ها است و همین هم باعث می‌شود که شاهد یکی از بهترین بازی های اندروید باشیم. این گیم‌پلی با اینکه ساده به‌نظر می‌رسد اما کسانی که بخواهند بازی را حرفه‌ای تجربه کنند و به یک استاد تبدیل شوند، کار سختی پیش‌رو دارند و باید روی سرعت عمل و تمرکزشان کار کنند. 

Walk Master
Walk Master
Walk Master

گیم‌پلی نوین بازی Walk Master پتانسیل بالایی از خودش نشان می‌دهد و این حقیقت را می‌تواند در طراحی مراحل بازی هم مشاهده کنید. در این طراحی سازندگان محدودیتی را در نظر نگرفته‌اند و سخت‌ترین چالش‌ها را برای شما حاضر کرده‌اند. تله‌ها و پرتگاه‌های محیطی بازی متنوع و حتی دارای المان‌های پویا هستند. شما مدام باید روی مکانیسم‌های حرکتی تعادل خود را حفظ کنید و بالا و پایین بروید. به‌عنوان مثال سوار بر یک آسیاب آبی می‌شود و تا زمانی که به سمت دیگر رودخانه می‌رسید باید پایه‌ها را در بهترین وضعیت خودشان قرار دهید.

گیم‌پلی خلاقانه بازی Walk Master کافی است که عاشق مراحل بازی شوید و مدام آن‌ها را تکرار کنید

همیشه این خلاقیت‌ها هستند که موجب موفقیت یک اثر مستقل می‌شوند و پلتفرم موبایل هم پتانسیل بالایی برای خلق آن‌ها دارد. شاید بازی Walk Master برای موفقیت با تکیه بر همین خلاقیت در گیم‌پلی خود تضمین شده بود و نیازی به بخش‌های جانبی هم نداشت. اما سازندگان سنگ تمام گذاشته‌اند و سعی کرده‌اند که بازی‌ خودشان حداقل در انتشار اولیه کم و کسر نداشته باشد. خلاقیت در گیم‌پلی یک مسئله است و پیاده‌سازی بدون اشکال آن هم مسئله‌ای دیگر؛ باید گفت که در این مکانیسم ایراد خاصی دیده نمی‌شود و با چند بار تجربه دل‌تان می‌خواهد که بارها و بارها مراحل را تکرار کنید و از آن لذت ببرید.

Walk Master
Walk Master
Walk Master
Walk Master شبیه‌سازی آرکید و اکشن است که تجربه‌ای متفاوت در پلتفرم موبایل برای‌تان به‌همراه دارد

در بازی Walk Master می‌توانید ۲۶ کاراکتر را روی این پایه‌های چوبی قرار دهید و از انیمیشن جذاب آن‌ها لذت ببرید. این کاراکترها را می‌توان انگیزه‌ای مضاعف برای بازیکنان دانست تا هرچه بیش‌تر امتیاز کسب کنند و این کاراکترها را باز کنند. گرافیک بازی کارتونی و بسیار جذاب است و صداگزاری خوبی روی عناصر محیطی شده است. محیط آرام و دلچسب بازی درواقع تنها کافی بر وحشی بودن آن است و پس از درک چالش‌های سخت هر مرحله به این حقیقت خواهید رسید. این اثر را می‌توانید یک شبیه‌ساز اکشن و آرکید دانست که انتخاب شایسته‌ای برای پرکردن اوقات فراغت شما است و اگر دل‌تان یک تجربه متفاوت می‌خواهد حتما باید سراغ این بازی بروید. مهارت‌های خود را تست کنید و اگر شانس این را نداشته‌اید که در کودکی سوار بر پایه‌های چوبی حرکت کنید، با Walk Master به آرزوی خود برسید.

بازی Walk Master به همان اندازه که ساده به‌نظر می‌رسد، به همان اندازه می‌تواند چالش سختی باشد و مخصوصا افرادی که می‌خواهند با سرعت بالا و حرفه‌ای بازی کنند باید سخت تمرین کنند. بازی مراحل فوق‌العاده زیبایی دارد که هرکدام در محیط‌هایی متفاوت جریان دارد. این مراحل تله‌ها و چالش‌های منحصربه‌فردی دارد و قرار نیست که الگوهای تکراری را تجربه کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Walk Master


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده