// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵

محمدجواد آذری جهرمی در الکامپ 2019: استارتاپ ها ستاره نمایشگاه امسال هستند

اندکی قبل، افتتاحیه‌ی کوتاه بیست‌وپنجمین دوره از نمایشگاه الکامپ با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و اصحاب رسانه برگزار شد.

شعار رسمی بیست‌وپنجمین دوره از نمایشگاه الکامپ، «آینده بهتر» است

محمدجواد آذری جهرمی، در افتتاحیه‌ی نه‌چندان طولانی الکامپ ۲۰۱۹ که امروز در فضایی مشخص‌شده برای خبرنگاران و فیلم‌بردارها برگزار شد، ضمن تشکر از وزرا و مسئولان محترم کشورهایی همچون عراق، جمهوری آذربایجان، روسیه و ترکیه که برای برگزاری مشترک این نمایشگاهِ بین‌المللی به ایران سفر کرده‌اند، به صحبت درباره‌ی تاثیرگذاری رویدادهایی این‌چنین روی پیشرفت ایران در بخش فناوری‌های الکترونیک پرداخت. او نمایشگاه‌هایی همچون الکامپ ۲۰۱۹ را برخی از مهم‌ترین اجزای رسیدن دولت به «ایران هوشمند» نامید و گفت در دورانی که مردم اکثر کارهای خود را با فشردن یک کلید به انجام می‌رسانند، کشورها راهی به جز تلاش جدی برای هوشمندتر شدن ندارند. افزون بر آن آذری جهرمی قول ایجاد ۶۸ هزار شغل در حوزه‌ی فعالیت‌های وزارت ارتباطات در آینده‌ی نزدیک را داد. هدفی که به عقیده‌ی او پس از برآورده شدن، افتخار زیادی برای دولت و مخصوصا وزارت ارتباطات به ارمغان خواهد آورد.

الکامپ ۲۰۱۹

آذری جهرمی اما در بخشی کلیدی از صحبت‌های خود از این گفت که همه‌ی فعالان فناوری در ایران از الکامپ ۲۰۱۹ سود می‌برند و الکام استارز، الکام تایکز، الکام ترندز و الکام گیمز بخش‌های گوناگونی از آن هستند که هرکدام فواید و آورده‌های خودشان را برای نمایشگاه دارند. وزیر البته تاکید زیادی هم روی «الکام‌استارز» و نامِ انتخاب‌شده برای آن داشت. او این اسم‌گذاری را هوشمندانه خواند و گفت استارتاپ‌ها که امسال حضوری پررنگ‌تر از همیشه در بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری ایران دارند، ستاره‌های رویدادهایی همچون الکامپ و در کل، دنیای فناوری هستند.

وزیر ارتباطات ایران اظهار داشت که پس از بازدید از سالن ۳۸ نمایشگاه در همراهی با مسئولان کشورهای خارجی سفرکرده به ایران، به سالن رسانه خواهد رفت و در آن‌جا تمامی سوالات خبرنگاران را پاسخ می‌دهد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده