نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

مذاکره خاویر باردم با دیزنی برای بازی در نقش شاه ترایتن در فیلم The Little Mermaid

والت دیزنی در حال مذاکره با خاویر باردم، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در نقش شاه ترایتن در فیلم The Little Mermaid است.

به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت والت دیزنی مذاکره با هری استایلز، بازیگر فیلم Dunkirk (دانکرک)، برای بازی در نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) را آغاز کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شاه ترایتن نیز در این فیلم لایو اکشن مشخص شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، دیزنی در حال انجام مذاکره با خاویر باردم برای بازی در نقش شاه ترایتن است. شاه ترایتن در واقع پدر اریل است که هلی بیلی نقش این شخصیت را در فیلم The Little Mermaid بر عهده دارد. باردم پیش از این در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند) با دیزنی همکاری کرده بود و این دومین همکاری رسمی دیزنی و باردم در یک اثر لایو اکشن است.

The Little Mermaid

DISInsider اولین سایتی که بود که خبر مذاکره دیزنی با باردم برای حضور در فیلم The Little Mermaid را منتشر کرده بود که طبق گفته این سایت، داستان این فیلم لایو اکشن و موزیکال قرار است تمرکز بیشتری روی شخصیت مادر اریل داشته باشد که دیزنی همچنان در حال جستجو برای یافتن بازیگر این شخصیت است. علاوه‌بر باردم، استایلز و بیلی، ملیسا مک کارتی برای بازی در نقش شرور و منفی اورسولا (Ursula)، آوکافینا برای صداپیشگی شخصیت اسکاتل و جیکوب ترمبلی برای صداپیشگی شخصیت فلاندر، دیگر بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم The Little Mermaid حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. باردم سه‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده که یک‌بار و برای بازی در فیلم No Country for Old Men (جایی برای پیرمردها نیست)، این جایزه را دریافت کرده است.

راب مارشال، کارگردان فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد)، وظیفه کارگردانی فیلم The Little Mermaid براساس فیلمنامه‌ای از دیوید مگی، را بر عهده داردآلن منکن و لین-منوئل میرندا وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های این فیلم لایو اکشن و موزیکال را بر عهده خواهند داشت. فیلم The Little Mermaid هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست و مراحل فیلمبرداری آن نیز از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. باردم در طی این سال‌ها در فیلم‌های دیگری مثل فیلم Skyfall (اسکای‌فال) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته و ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) جدیدترین کار او است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده