// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Evil Land تا Sky: Children of Light

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Beholder 2 گرفته تا دو بازی Dark Sword 2 و Loot 4 Life را برای اندروید و iOS داریم.

هفته‌ای که گذشت بازی‌های متعددی در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار نگرفت، اما شاهد بازی‌های متنوع و سرگرم کننده‌ای هستیم. کاربران پس از مدت‌ها انتظار می‌توانند بازی اندروید و آیفون Sky: Children of Light را تجربه کنند. این در حالی است که علاقه‌مندان‌به بازی‌های نقش آفرینی و MMO، به‌واسطه‌ی بازی Evil Lands می‌توانند تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را کسب کنند. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به بازی‌های هفته چهارم تیر ماه پلتفرم موبایل داشته باشیم.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Beholder 2

Beholder 2

در بازی Beholder 2، بازیکنان در نقش یک مأمور وزارت‌خانه قرار می‌گیرند که وظیفه دارد کارهای مختلفی را انجام بدهد. در ادامه می‌توانید کاراکتر بازی را یک مأمور وظیفه‌شناس جلوه بدهید یا اینکه با انجام کارهای فاسد، خود را به صندلی ریاست وزارت‌خانه نزدیک‌تر کنید.

دانلود بازی Beholder 2

Dark Sword 2

Dark Sword 2

اگر علاقه‌مند به بازی‌های اکشن دو بعدی با المان‌های هک‌اند اسلش هستید، بازی Dark Sword 2 به‌خوبی می‌تواند شما را سرگرم کند. نسخه‌ی اول بازی توانست یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز را به ارمغان آورد و دستاوردهای خوبی را هم کسب کند. نسخه دوم با اضافه کردن المان‌های جدیدتر و گرافیکی بهتر، تلاش کرده است تجربه‌ی کامل‌تری را ارائه دهد.

دانلود بازی Dark Sword 2

Evil Lands

Evil Lands

Evil Lands یک بازی نقش‌ آفرینی است که در هفته‌ی اخیر در دسترس کاربران موبایل قرار گرفت. یکی از ویژگی‌های این بازی نقش‌آفرینی و MMO، این است که تیم سازنده از مکانیزم‌های مشابه‌به سایر بازی‌های این سبک استفاده نکرده است. ازاین‌رو با قرار دادن مکانیزم‌های منحصربه‌فرد و ویژگی‌های جدید، سعی کرده است تجربه‌ی قابل قبولی را ارائه دهد.

دانلود بازی Evil Lands

Heroes Adventure: The Legends

Heroes Adventure: The Legends

سرزمین نوئالر در خطری جدی به‌سر می‌برد و یک جادوگر به‌نام موراگست سعی دارد به‌واسطه‌ی نیروهای شیطانی خود، جهان را از بین ببرد. حال سه قهرمان از دل این سرزمین خارج می‌شوند تا جلوی موراگست را بگیرند. Heroes Adventure: The Legends سرشار از لحظات سرگرم کننده و پازل‌های متنوع است که حسابی شما را به خود مشغول می‌کنند.

دانلود بازی Heroes Adventure: The Legends

Flashback Mobile

Flashback Mobile

Flashback Mobile یک بازی اکشن ماجراجویی با المان‌های علمی تخیلی است که توانسته است ۲.۲ میلیون نسخه فروش کند و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آیفون تبدیل شود. جدا از ارائه‌ی یک داستان درگیر کننده، موردی که فلش‌بک موبایل را از سایر بازی‌های ماجراجویی متمایز می‌کند، طراحی‌های بصری و گرافیک بازی است.

دانلود بازیFlashback Mobile

Healer’s Quest: Pocket Wand

Healer’s Quest: Pocket Wand

اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش‌آفرینی با حال‌وهوای کمدی هستید، بازی Healer’s Quest: Pocket Wand می‌تواند تجربه‌ی خوب و سرگرم کننده‌ای برای شما باشد. در این بازی هم‌گروهی‌های شما هرکدام مهارت‌های متفاوتی دارند که باید در طول مبارزات از آن‌ها استفاده‌ی درستی داشته باشید و اجازه ندهید کشته شوند.

دانلود بازی Healer’s Quest: Pocket Wand

Loot 4 Life

Loot 4 Life

در بازی Loot 4 Life بازیکنان در نقش یک توپ قرار می‌گیرند که در هر مرحله، وظیفه دارد لوت‌های قرار داده شده در محیط را بردارد. البته انجام این کار اصلا ساده نیست و تیم سازنده از موانع مختلفی برای به‌چالش کشیدن بازیکن استفاده کرده است. ازاین‌رو در طول انجام مراحل، باید تمرکز خود را روی سکوبازی‌ها و موانع داخل محیط بگذارید.

دانلود بازی Loot 4 Life

Mystery Fortune 3

Mystery Fortune 3

بازی Mystery Fortune 3، سومین نسخه رسمی از سری Mystery Fortune و نهمین داستان از مجموعه اپیزودیک Fortune Chronicles را روایت می‌کند. در جریان این بازی، بازیکنان وظیفه دارند در ماجراجویی خود اژدهای متئور و Ether Ambergris را پیدا کنند که سرچشمه‌ی تمامی جادوها است.

دانلود بازی Mystery Fortune 3

Project Zero Deaths

Project Zero Deaths

Project Zero Deaths یک بازی اکشن آنلاین است که بازیکنان می‌توانند آن را درکنار دوستان خود یا به‌تنهایی تجربه کنند. یکی از موارد جالب بازی که باعث هیجان‌انگیز شدن پروجکت زیرو دث شده، گیم‌پلی سرعتی آن است که حس‌وحال بسیار خوبی را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد. همچنین یک بخش شخصی‌سازی و ارتقای کاراکتر هم برای شما درنظر گرفته شده است که می‌توانید قدرت کاراکتر خود را افزایش دهید.

دانلود بازی Project Zero Deaths

Sheep Simulator AR

Sheep Simulator AR

در هفته‌ای که گذشت، کاربران بازی‌های واقعیت افزوده و همچنین بازی‌های واقعیت مجازی می‌توانند به‌سراغ Sheep Simulator AR بروند. طراحی فانتزی و بامزه بازی درکنار المان‌های واقعیت افزوده، موردی است که Sheep Simulator AR را به اثری سرگرم کننده و خنده‌دار تبدیل کرده است.

دانلود بازی Sheep Simulator AR

Ships of Glory

Ships of Glory

Ships of Glory هم یک بازی شبیه‌سازی است، با این تفاوت که کاربران را در نقش فرمانده یک کشتی جنگی نیروی دریایی قرار می‌دهد. بازی دارای مراحل مختلفی از جنگ جهانی اول و دوم است و هر مرحله، تجربه‌ی جدید و سرگرم کننده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی Ships of Glory

Sky: Children of Light

Sky: Children of Light

در میان بازی‌های عرضه شده، Sky: Children of Light را می‌توان مهم‌ترین و مورد انتظارترین بازی دانست. تیم سازنده بازی درگذشته ازطریق Journey، تجربه‌ی خاص و منحصربه‌فردی را به ارمغان آورده است. Sky: Children of Light هم دارای المان‌ها و داستانی خاص است که بازیکنان در آن باید ستاره‌های سقوط کرده سرزمین خود را بازیابی کنند.

دانلود بازی Sky: Children of Light

Starzius

Starazius

اگر علاقه‌مند به بازی‌های Shoot ‘em Up هستید، بازی Starzius می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی در جریان بازی‌های منتشر شده پلتفرم موبایل باشد. در اینجا باید ازطریق سفینه فضایی خود، Star System را نجات دهید و دشمن مرموز و ناشناخته‌ی خود را از بین ببرید. دراین‌میان برای پیروزی، وارد سیاره‌های مختلف و عجیبی می‌شوید تا قدرت خود را بیش‌ازپیش افزایش دهید.

دانلود بازی Starzius


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده