نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸

سازندگان Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 در پی بروز کردن تمام جنبه‌های بازی هستند

 بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 از همه نظر مطابق استاندارد‌های روز خواهد بود.

 هنگامی که صحبت از احیا کردن یک بازی قدیمی می‌شود، همیشه نگرانی‌هایی وجود دارد. انتظار‌های فراوان و حس خاطره‌انگیزی که از بازی پیشین وجود دارد، به سختی قابل دست‌یابی مجدد است. بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در نظر دارد تا چنین کاری را انجام دهد. به این علت که نسخه‌ی قبلی یک بازی نقش آفرینی کلاسیک محبوب بود اما اکنون سال‌ها از عرضه‌ی آن گذشته است و تیم سازنده در نظر دارد تا تمام جنبه‌های نسخه‌ی پیشین را که برای بازی‌های امروزی تاریخ مصرف گذشته به نظر می‌رسند، بهبود ببخشد.

در طول مصاحبه‌ای با DualShockers و طی آخرین اخبار بازی، ریچل لیکر، طراح ارشد رابط کاربری بازی و نیکت علی، تهیه کننده Paradox Interactive، به صورت گسترده راجع به بازی و مقایسه آن با نسخه‌ی قبلی صحبت کرده‌اند. لیکر به طور خاص راجع به قبیله‌ی Malkavian و طریقه‌ی استفاده از آن در بازی اصلی و اینکه چطور از آن روش نمی‌توان امروزه استفاده کرد، ‌صحبت کرده است؛ همچنین اطلاعاتی درباره‌ی ابعاد فنی بازی در میان گذاشته‌ است که پیشرفت‌های آن را نسبت به بازی اصلی نشان می‌دهد.

آن (بازی اصلی) محصولی برای زمان خودش بود. ما به طور واضح، ظاهر بازی را بهبود بخشیده‌ایم و در حال استفاده از موتور Unreal Engine 4 هستیم که برای ما بسیار جالب و فوق‌العاده است. ما زمان زیادی را صرف به بلوغ رساندن محتوایی که مناسب باشد کرده‌ایم. برایان و کارا (برایان میتسودا و کارا الیسون، نویسنده‌های بازی) کار فوق‌العاده‌ی با تزریق حساسیت‌های امروزی به بازی انجام داده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید، Malkavian در بازی به عنوان قبیله‌ای قابل بازی معرفی شده‌ است. Malkavian‌ها در بازی اصلی بسیار پیچیده بودند و بیشتر برای کمدی از آن‌ها استفاده می‌شد. ایده‌ی پیرامون آن‌ها در طول زمان تغییر پیدا کرد و برایان و کارا کاری عالی انجام داده‌اند و اکنون با حساسیت و احترام بیشتری ‌آن‌ها در بازی وجود خواهند داشت.

همچنین من دوست دارم این‌طور فکر کنم که سیستم ما هم از زمان بازی اول به بلوغ رسیده است. ما به طور موازی روی هر دو پروژه‌ی دنیای تاریک، یعنی بازی کاغذی Vampire: The Masquerade و بازی خود کار کردیم تا به یک انسجام در سیستم خود برسیم. با اینکه تفاوت‌هایی وجود دارد اما با این حال اگر شما بازی کاغذی را بازی کنید، بسیاری از سیستم‌های آن در بازی ما گنجانده شده است و یک IP را تشکیل داده است که این باعث شده است تا گیم‌پلی و به طور کلی بازی بسیار منسجم شود. 

تاریخ دقیق عرضه بازی خون‌آشام محور Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 که توسط استودیو Hardsuit Labs توسعه می‌یابد و Paradox Interactive آن را منتشر می‌کند، هنوز مشخص نشده است اما می‌دانیم که بازی در سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. خوب است بدانید که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز نخواهد بود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را راجع به این بازی با ما در میان بگذارید.

 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده