نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ انتشار بلوری فیلم Godzilla: King of the Monsters اعلام شد

بخش محصولات خانگی شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Godzilla: King of the Monsters را تایید و اعلام کرد.

از ماه گذشته اکران جهانی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) رسما آغاز شد که برخلاف انتظار، این فیلم نتوانست چندان نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرد و همچنین دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) در گیشه نیز عملکرد بسیار پایین‌تر از انتظاری را تا به امروز داشته است. این فیلم تا به امروز بیش از ۳۸۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۱۰۹.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۷۴.۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت برادران وارنر ولجندری پیکچرز اعلام کردند که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۶ اوت امسال (۱۵ مرداد) منتشر خواهد شد.

در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی فیلم Godzilla: King of the Monsters که شامل 4K Ultra HD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۷ اوت امسال (۵ شهریور) خواهیم بود. همچنین فیلم Godzilla: King of the Monsters دارای متوای اضافه نیز خواهد بود که این محتوای اضافه شامل صحنه‌های حذف شده، ویدیویی از خلق کایجوهای فیلم که شامل گودزیلا، کینگ گیدورا، ماترا و رودان می‌شود، ویدیوهایی در مورد مناطقی که فیلم در آن جریان دارد، ویدیویی در ارتباط با دنیای سینمایی MonsterVerse، تکنولوژی مونارک برای مبارزه با هیولاها و ویدیویی در مورد شخصیت میلی بابی براون، می‌شود. همچنین شما در ادامه می‌تواند تصویر روی جلد نسخه خانگی این فیلم و نسخه استیل بوک آن را مشاهده کنید:

Godzilla: King of the Monsters

Godzilla: King of the Monsters

میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دنباله فیلم Godzilla بر عهده مایکل دووگرتی بوده است. پس از این فیلم، فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) برای اکران در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده که اکران آن ممکن است پس از شکست تجاری فیلم Godzilla 2 با تأخیر مواجه شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده