نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

شکست رکورد اسپیدران بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time توسط یک بازیکن نروژی

رکورد اتمام بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time توسط یک اسپیدرانر نروژی شکسته شد. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

نینتندو حدود ۲۲ سال پیش اثری را معرفی و عرضه کرد که بعد از این همه مدت هنوز هم به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ از آن یاد می‌شود. بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time پنجمین نسخه از سری زلدا است که توانست به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند و جوایز زیادی را به‌خود اختصاص دهد. این بازی هنوز هم بعد از گذشت دو دهه، به‌دلیل مکانیزم و گیم‌پلی جذاب خود در بین اسپیدرانرها محبوبیت زیادی دارد؛ این افراد تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا به‌نحوی رکوردی از این بازی به‌نام خود داشته باشند. چندی پیش با خبر شدیم یک نفر تمام بازی را با چشمانی بسته انجام داده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، رکورد سریع‌ترین زمان انجام بازی توسط یک اسپیدرانر نروژی شکسته شد. تورج آموندسن بعد از چهار سال تلاش بالاخره توانست این بازی را در ۱۶ دقیقه و ۵۸ ثانیه به‌اتمام برساند. او در گزارش خود در سایت Speedrun بعد از اینکه این اتفاق افتاد، گفت:

اولین‌باری است که بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time در چنین زمانی به‌اتمام می‌رسد؛ این اتفاق بزرگترین افتخاری است که در طول دوران حرفه‌ای به آن رسیدم.

او در ادامه ضمن تشکر از مردم ابراز امیدواری کرد که این رکورد بهتر نیز می‌شود:

می‌خواستم از همه کسانی که در این مدت ویدیوهای من را دیدند، تشکر کنم. همچنین از کسانی که با دیدن این ویدیو تازه با من آشنا شدند، سپاس‌گزاری می‌کنم. این لحظه در کل دوران حرفه‌ای و کاری خودم لحظه‌ای طلایی است؛ اما این به‌این معنی نیست که دیگر کار من تمام شده باشد بلکه تمام تلاش خود را می‌کنم و تا وقتی به رکورد مد‌نظر خودم نرسم این بازی و مسیر را ادامه خواهم داد.

اگر اشتباهات جزیی این بازیکن نبود، ما شاهد رکوردی به‌مراتب بهتر از حالا بودیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی اسپیدران بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده