// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر جدید Borderlands 3 مهارت کاراکترهای بازی را نشان می‌دهد

استودیو گیرباکس سافتور، تریلر جدیدی را از بازی Borderlands 3 منتشر کرده است که So Happy Together نام دارد و قابلیت‌های شخصیت‌ها را نشان می‌دهد.

بازی Borderlands 3 در شهریور ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بازی بوردرلندز 3، تریلر جدیدی از این بازی را به‌عنوان بخشی از جشن همبستگی منتشر کرد.

در جریان تریلر So Happy Together، شخصیت کلپ‌ترپ را درحال رقصیدن و جشن گرفتن می‌بینیم که در ادامه، شاهد باز شدن یک جعبه و نمایشی از نسخه کوچک‌شده سرزمین پاندورا هستیم. یکی از موارد تریلر منتشر شده، این است که شاهد جشن گرفتن کاراکترهای Moze، FL4K، Zane و Amara درکنار یکدیگر هستیم که در نقش چهار والت هانتر با آن‌ها آشنا می‌شویم. کاراکترهای ذکر شده هرکدام بخشی از این تریلر را به‌خود اختصاص داده‌اند و درکنار نابودی دشمنان، مهارت‌های خود را هم به‌نمایش می‌گذارند.

برای مثال Zane از شیلد و هولوگرام خود برای نابودی دشمنان استفاده می‌کند. این در حالی است که Amana از مهارت خود برای ظاهر کردن بازوهای مختلف و نابودی دشمنان استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های تریلر منتشر شده هم می‌توان به جعبه‌ها، سلاح‌ها و دشمنان بازی اشاره کرد. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده