// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Rescue Wings؛ سگ آتش‌نشان

بازی Rescue Wings شما را وارد جنگلی می‌کند که باید شعله‌های آتش را خاموش و بالاترین امتیاز را کسب کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Rescue Wings فارغ از اینکه اثری ساده باشد، سرگرم‌کننده و تجربه آن لذت‌بخش است. این بازی اندروید را می‌توانید در سبک آرکید تجربه کنید و با هواپیمای کوچک خود بر فراز جنگل‌های سوزان پرواز کنید. استودیو PlayStack زیاد به آب و آتش نزده است و ساده‌ترین المان‌ها را برای اثر خود برگزیده است که اتفاقا کافی به‌نظر می‌رسد.

بازی آیفون Rescue Wings با محوریت سگی دنبال می‌شود که سوار بر یک هواپیما و برفراز جنگل‌های انبوه پرواز می‌کند تا بتواند یک آتش‌نشان خوب باشد و وظیفه‌اش را به‌درستی انجام دهد. محیط‌های متنوع در اختیار شما قرار دارد تا بر فراز آن‌ها پرواز کنید و مأموریت خود را گسترش دهید. ماهیت این پروازها یکی است و شما تنها باید با هواپیمای خود به سطح دریاچه‌ها بیایید و با پرکردن مخزن خود، آماده خاموش کردن آتش‌ها باشید. این آتش در فاصله‌های چند متری وجود دارند و می‌توانید از دود آن‌ها را تشخیص دهید. همیشه سعی کنید که نزدیک سطح زمین پرواز کنید تا شناسایی آتش‌ها و همچنین پرتاب گلوله‌های آبی برای‌تان آسان باشید. هر کپه آتش در هر اندازه‌ای که باشد، تنها به یک گلوله آبی‌نیاز دارد و باید تمرکز خوبی در زمینه پرتاب آن‌ها داشته باشید. سعی کنید مخزن کافی از آب داشته باشید تا در صورت اشتباه فرصت جبران و پرتاب دوباره توپ‌های آبی‌ را داشته باشید. امکان بازگشت برای هوایپما میسر نیست و اگر از کپه‌های آتش بگذرید دیگر نمی‌توانید به مکان اولیه بازگردید. برای اطمینان بیشتر می‌توانید چند توپ آبی را به‌سمت آتش‌ها پرتاب کنید تا بالاخره یکی از آن‌ها در نقطه درستی فرود آید. برای این کار حتما باید مخزن کافی داشته باشید و توپ‌های آبی خود را برای همه آتش‌های سر راه ذخیره نگه دارید. Rescue Wings یکی از بهترین بازی های اندروید است و در سادگی تمام می‌تواند روزها و هفته‌ها شما را سرگرم کند.

Rescue Wings

شما هنگامی که در بازی Rescue Wings وارد آب می‌شوید، باید گاز بدهید تا توپ‌های آبی سریعا پر و در تعداد بالایی ذخیره شود. هرچه قدر در زیر آب بیشتر بتوانید حرکت کنید، توپ‌های آبی بیش‌تری ذخیره می‌شود به‌شرطی که زیر آب گاز دهید؛ زیرا ساکن بودن در آب فایده‌ای برای‌تان ندارد. هواپیماهای متنوعی را می‌توانید خریداری کنید و امتیازاتی که کسب می‌کنید برای سفارشی سازی و خرید آیتم‌ها کاربرد دارد. هواپیماها تنوع بالایی دارند و از جت‌های پرسرعت گرفته تا بمب افکن‌‌های مخفی را شامل می‌شود. شما باید به‌مانند یک قهرمان عمل کنید و از بزرگ‌ترین چالش‌ها جان سالم به در ببرید و جنگل را نجات دهید.

بازی Rescue Wings به‌سادگی تمام می‌تواند روزها و هفته‌ها شما را سرگرم کند و گیم‌پلی جذابی دارد

هرگاه که بتوانید سه‌ستاره از هر مرحله بازی Rescue Wings کسب کنید، می‌توانید وارد بخش زمانی شوید و بهترین رکورد خود را برجای بگذارید. ستاره‌های بیشتر برای بازکردن مراحل و دنیاهای بعدی هم کاربرد دارد و باید حداقل میزان آن‌ها را به‌دست آورید. در بخش زمانی می‌توانید دوستان خود را به چالش بکشید و مهارت خود را به آن‌ها نشان دهید. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و تنها کافی است که گاز را فشار دهید و با هواپیمای خود به بالا یا پایین بروید. دودها به شما کمک می‌کند که در ارتفاع پرواز کنید و مشکلی از بابت شناسایی آتش‌ها نداشته باشید. البته این دودها کمی فریب‌دهنده هستند و بهتر است ارتفاع خود را کم کنید تا موقعیت اصلی آتش‌ها را پیدا کنید و کمی زودتر توپ‌های آبی خود را پرتاب کنید.

Rescue Wings

هواپیماهای بیش‌تری با قابلیت‌های متنوع و شکل ظاهری جذاب می‌توانید خریداری کنید و انگیزه بیش‌تری کسب کنید

رفته رفته چالش‌های بازی Rescue Wings بیشتر می‌شود و حتی باید از غارهای باریکی عبور کنید تا به جنگل اصلی برسید. حتی می‌توانید در لیگ‌های مختلف هم شرکت کنید و تعداد بیش‌تری از کپه‌های آتش را خاموش کنید. سرعت عمل و تمرکز اهمیت بالایی در بازی دارد و شما همزمان با حرکت در یک مسیر سخت، باید زمان‌بندی دقیقی در رهاسازی توپ‌های آبی داشته باشید و این کار در ابتدا چندان ساده به‌نظر نمی‌رسد. در بخش خرید هواپیماها می‌توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و اطلاعات بیش‌تری از آن‌ها کسب کنید. این هواپیما تنها در ظاهر باهم متفاوت نیستند و از نظر سرعت رهاسازی و سرعت حرکت و انعطاف‌پذیری آن‌ها در چرخش باهم دیگر متفاوت‌ هستند.

بازی Rescue Wings را می‌توانید با المان‌های ساده‌ای تجربه کنید و بدون چالش خاصی تنها از آن لذت ببرید. امکان خرید هواپیماهای بیشتر و کیفیت بالای گیم‌پلی آن باعث می‌شود تا مدت‌ها مشغول این بازی شوید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Rescue Wings


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده