// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

نظرسنجی سازندگان بازی Bloodstained: Ritual of the Night درباره محتوا و قیمت بسته‌های الحاقی

طی یک نظرسنجی عمومی از هواداران بازی Bloodstained: Ritual of the Night خواسته شده تا نظرات خود را در مورد قیمت و محتوای بسته‌های الحاقی بازی اعلام کنند.

یکی از پر سر و صداترین بازی‌های مستقل طی ماه‌های اخیر ساخته‌ی جدید کوجی ایگاراشی، کارگردان اثر جاودانه‌ی Castlevania: Symphony of the Night و یکی از تاثیرگذارترین افراد در شکل گیری سبک مترویدوانیا بود. بازی Bloodstained: Ritual of the Night که پس از جدایی ایگاراشی از کونامی و تأسیس استودیو آرت پلی توسط وی ساخته شده، توانست پس از عرضه، نظرات مثبت منقدان و مخاطبان سراسر جهان را کسب و خاطرات خوش دوران اوج سبک مترویدوانیا را بار دیگر زنده کند. این بازی همچنین موفق به کسب نمره عالی ۸.۵ از زومجی شد.

البته حفظ یک موفقیت بسیار سخت‌تر از کسب آن است و سازندگان Bloodstained هم برای آگاهی از سلیقه مخاطبان، یک نظرسنجی عمومی برگزار کرده و از طرفداران خواسته‌اند تا اعلام کنند مایل به مشاهده‌‌ی چه محتوای جدیدی در بازی هستند. پرسش‌های این نظرسنجی از سوالات معمول مانند جنسیت، سن و موارد مشابه شروع شده و در ادامه مخاطب می‌تواند از بین گزینه‌هایی که سازندگان برای اضافه شدن به بازی پیشنهاد می‌کنند، مواردی مانند اسلحه، لباس‌ها و همچنین تجهیزات جدید، گزینه‌هایی را انتخاب کند. اضافه شدن چنین مواردی شاید غافلگیر کننده یا خیلی هیجان انگیز نباشد اما همین آیتم‌ها برای طرفداران بازی جذابیت خاص خود را دارد.

در ادامه‌ی نظرسنجی، در مورد قیمت DLCهای بازی پرسیده می‌شود که شامل مبالغی بین ۰.۹۹ تا ۹.۹۹ دلار است. البته پیش از این عرضه‌ی سیزده بسته‌ی الحاقی رایگان برای بازی Bloodstained: Ritual of the Night تایید شده بود و سازندگان اعلام کرده‌اند که هر کدام از این بسته‌ها شامل لباس، شاردهای جادویی و مواردی از این دست خواهد بود؛ بنابراین اگر علاقه‌ای به پرداخت مبلغ اضافی ندارید، همچنان می‌توانید از محتواهای جدید لذت ببرید.

این نظرسنجی کماکان در دسترس است و اگر می‌خواهید در مشخص کردن مسیر آینده‌ی این اثر جذاب سهمی داشته باشید می‌توانید از این لینک به فرم نظرسنجی مراجعه کنید.

همچنین نظرات خود در مورد این «فرزند خوانده‌ی مجموعه‌ی کسلوانیا» را با ما در میان بگذارید و بگویید مایل هستید تا چه محتوای جدیدی در Bloodstained: Ritual of the Night مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده