نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

احتمال حضور برد پیت در فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل

برد پیت مذاکرات رسمی را برای حضور در فیلم Babylon که جدیدترین فیلم دیمین شزل است، آغاز کرده است.

روز گذشته بود که اعلام شد فیلم Babylon (بابیلون) قرار است پروژه بعدی دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش)، فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم First Man (نخستین انسان)، باشد که او وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. همچنین اما استون که پیش از این در فیلم La La Land همکاری و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش زن را نیز برای این فیلم دریافت کرده بود، مذاکره برای حضور در فیلم Babylon را آغاز کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره و بازیگر دیگری ممکن است در فیلم شزل به ایفای نقش بپردازد. طبق به‌روز رسانی اخیر ددلاین از خبر فیلم جدید شزل، برد پیت مذاکرات اولیه برای حضور و بازی در فیلم Babylon را آغاز کرده است.

دیمین شزل و اما استون

با این حال، اطلاعاتی از نقش برد پیت در فیلم بابیلون منتشر نشده، اما با توجه به اینکه شزل به دنبال استخدام بازیگران سطح بالا است، انتخاب پیت نمی‌تواند خیلی جای تعجبی داشته باشد. اتفاقات فیلم Babylon در هالیوود دهه ۱۹۲۰ جریان دارد که در این فیلم قرار است شاهد حضور شخصیت‌های واقعی و داستانی باشیم که این فیلم قرار است گذر و تبدیل فیلم‌های صامت یا بدون دیالوگ به فیلم‌های دارای دیالوگ را نمایش دهد. پیت پیش از این برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم Mr. & Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت)، فیلم Troy (تروی)، فیلم Fight Club (باشگاه مبارزه)، فیلم Ocean's Eleven (یازده یار اوشن)، فیلم Moneyball (مانیبال) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، شناخته می‌شود که ۶ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده که ۳ با‌ر آن به‌عنوان بازیگر و ۳ بار دیگر به‌عنوان تهیه کننده بوده که یک جایزه اسکار نیز به‌عنوان تهیه کننده برای فیلم 12Years a Slave (دوازده سال بردگی) دریافت کرده است.

پیت اخیرا در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به‌کارگردانی کوئنتین تارانتینو، به ایفای نقش پرداخته که بی‌شباهت به فیلم Babylon نیست و اتفاقات این فیلم در هالیوود دهه ۶۰ میلادی جریان دارد که دهه‌ها پس از اتفاقات فیلم بابیلون است. همچنین پیت امسال فیلم Ad Astra (سفر به سوی ستارگان) را نیز دارد. اطلاعات بیشتری از فیلم Babylon از جمله زمان شروع ساخت و اکران منتشر نشده است.


منبع Moviefone
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده