نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

قهرمان بازی Gods and Monsters قابل سفارشی سازی است

کارگردان بازی Gods and Monsters اطلاعات تازه‌ای را از آن به اشتراک گذاشته؛ اطلاعاتی نظیر قابلیت شخصی‌سازی شخصیت اصلی بازی و مکانیک‌های مدیریت منابع.

شرکت یوبی سافت (Ubisoft) در لحظات پایانی کنفرانس مطبوعاتی خود در رویداد E3 2019 بازی‌ای را تحت نام Gods and Monsters معرفی کرد اما اطلاعات چندانی از آن در دسترس مخاطبان قرار نداد. به نظر می‌رسد این بازی که توسط سازندگان بازی Assassin’s Creed Odyssey نیز ساخته می‌شود، ترکیبی از سری Assassin’s Creed و سری The Legend of Zelda باشد. البته این بازی تمرکز بسیار بیشتری روی اسطوره‌شناسی یونان دارد و اساطیر و خدایان یونانی بخش مهمی از آن را تشکیل خواهند داد. تاکنون اطلاعات زیادی از این بازی به بیرون درز نکرده اما طبق شایعات لو رفته، بازی ممکن است المان‌های نقش‌آفرینی اندکی در خود داشته باشد.

به‌تازگی، طی مصاحبه‌ای که در بلاگ یوبیسافت منتشر شده، جاناتان دومونت، کارگردان بازی و تهیه کننده‌ی آن یعنی مارک الکسیس کوته، اطلاعات تازه‌ای از بازی Gods and Mosnsters را در دسترس قرار داده‌اند. این بازی قرار است اکشنی جهان‌باز باشد که تمرکز چندانی روی خشونت و موارد بزرگ‌سالانه ندارد و طراحی آن از لحاظ بصری و هنری به سلیقه‌ی مخاطبان کم سن و سال‌تر نزدیک‌تر است. طبق توضیحات کارگردان بازی:

هومر، راوی داستان بازی این ماجراها را برای نوه‌هایش تعریف می‌کند، اما نوه‌های او در میان قصه‌گویی او وقفه‌هایی ایجاد می‌کنند و از موضوعات مختلف سوال می‌پرسند. جهان اسطوره‌ها لحظات طنز بسیاری دارد و ما نیز در حین کار تصمیم می‌گیریم لحظاتی جالب و خنده‌دار خلق کنیم.

Gods and Monsters / گادز اند مانسترز

اگرچه به گفته‌ی دومونت، کار کردن روی بازی Assassin’s Creed Odyssey برای او و تیمش لذت‌بخش بوده است، آن‌ها همچنان به شدت علاقه داشتند روی بازی‌ای کار کنند که به‌کلی از قواعد دنیای اسطوره‌ها پیروی کند.

در دوران تولید بازی Assassin’s Creed Odyssey ما با خودمان فکر می‌کردیم چه می‌شد اگر چیزی تولید می‌کردیم که صد درصد آن بر اساس دنیای اسطوره‌ها بود؟ ما می‌توانیم بازی دراماتیک متفاوتی خلق کنیم که با همه‌ی آن مواردی که تا پیش از این روی آن‌ها کار کرده‌ایم فرق کند.

در هر صورت، همچنان مانند بازی Assassin’s Creed Odyssey شما می‌توانید مهارت‌ها و ظاهر شخصیت اصلی بازی Gods and Monsters یعنی فنیکس (Fenyx) را شخصی‌سازی کنید؛ مواردی نظیر زره‌ها و سایر چیزهایی که به ظاهر مربوط می‌شوند. این را نیز می‌دانیم که شخصیت اصلی در میان قابلیت‌هایش از توانایی دو بار پرش (دابل‌جامپ) نیز استفاده می‌کند تا بتواند به برخی ارتفاعات یا نقاط حساس دشمنان چون چشم سایکلاپس برسد و آن‌ها را از پیش رو بردارد. در این بازی همچنین بازیکنان باید استقامت یا همان استامینای شخصیت خود را مدیریت کنند و منابع نیز محدودیت‌هایی خواهند داشت و باید به‌درستی مصرف شوند. استفاده از حرکات خاص، بخشی از نوار مقاومت شخصیت اصلی را مصرف می‌کند و بازیکنان باید با تاکتیک‌های خاصی از آن استفاده کنند.

بازی Gods and Monsters در پنجم فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ (۶ اسفند ماه ۱۳۹۸) در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. این بازی برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 توسعه داده می‌شود و در زمان عرضه روی سرویس استریمینگ گوگل استیدیا نیز قابل دسترسی خواهد بود. برای اطلاع از اخبار و اطلاعات بیشتر از این بازی که احتمالا طی ماه‌های آینده منتشر شوند، زومجی را دنبال کنید.

نظر شما درباره‌ی ساخته‌ی جالب یوبی سافت چیست؟ آیا به جهان‌هایی که بر اساس اسطوره‌ها ساخته شده‌اند علاقه دارید؟ دیدگاه خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده