// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تیم Shanghai Dragons عنوان قهرمانی سومین مرحله بازی Overwatch را از آن خود کرد

تیم Shanghai Dragons با پیروزی در مقابل تیم San Francisco Shock قهرمان فینال سومین مرحله لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch شد.

رقابت‌های سومین مرحله از دومین فصل لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch با درخشش تیم Shanghai Dragons همراه بود. این تیم چینی که با حضور ۹ بازیکن کره‌ای و فقط یک بازیکن چینی در این فصل از رقابت‌ها حضور دارد بعد از قرار گرفتن در جایگاه هشتم مرحله گروهی توانست به مرحله حذفی راه یابد. بازیکنان تیم Shanghai Dragons در اولین راند رقابت‌های بخش حذفی تیم New York Excelsior را با نتیجه ۳:۱ از دور رقابت‌ها حذف کردند و در مرحله نیمه‌نهایی با نمایش قابل تحسینی که ارائه دادند تیم Vancouver Titans را با نتیجه ۴:۱ کنار زدند.

دانلود از آپارات

فینال رقابت‌های استیج سوم که برای سومین بار میزبان تیم San Francisco Shock بود، یکی از طولانی‌ترین فینال‌های بازی Overwatch بود. در این بازی تیم Shanghai Dragons توانست با کسب نتیجه ۴:۳ نمایندگان ایالات متحده آمریکا را که در دو مرحله قبلی به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافته بودند، شکست دهد و عنوان قهرمانی سومین استیج را از آن خود کند.

دانلود از آپارات

مجموع جوایز سومین مرحله لیگ Overwatch مبلغ ۵۰۰ هزار دلار بود که بین هشت تیم راه‌یافته به مرحله حذفی تقسیم شد. در این بین تیم Shanghai Dragons سهمی ۲۰۰ هزار دلاری را از آن خود کرد و تیم‌های دوم تا هشتم نیز بسته به مقامی که کسب کردند بخشی از ۳۰۰ هزار دلار باقی‌مانده را به‌دست آوردند.

رقابت‌های چهارمین و آخرین استیج لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch قرار است از سوم مرداد شروع شود. تیم‌های فعال در فصل دوم بایستی بعد از استراحتی کوتاه برای حضور در رقابت‌های مرحله پایان آماده شوند. تیم‌هایی که بعد از اتمام استیج چهارم امتیاز لازم جهت حضور در مرحله پلی‌آف فصل جاری را به‌دست آورند، شانس رقابت برای به‌دست آوردن بخشی از جایزه ۳.۵ میلیون دلاری مرحله نهایی لیگ را خواهند داشت. رقابت‌های مرحله پلی‌آف قرار است با حضور دوازده تیم از هفتم شهریور به مدت یک ماه پیگیری شود.

Vancouver Titans Overwatch

تيم‌هاي برتر و جوايز اهدا شده

مقامتيمجايزه
اولShanghai Dragons۲۰۰ هزار دلار
دومSan Francisco Shock۱۰۰ هزار دلار
سوم-چهارمLos Angeles Valiant۵۰ هزار دلار
سوم-چهارمVancouver Titans۵۰ هزار دلار
پنجم-هشتمHangzhou Spark۲۵ هزار دلار
پنجم-هشتمSeoul Dynasty۲۵ هزار دلار
پنجم-هشتمNew York Excelsior۲۵ هزار دلار
پنجم-هشتمHouston Outlaws۲۵ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده